أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۷۱۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۴ آبان ۱۳۹۴
رامین رضاییان معتقد است حضور هانی نوروزی در استادیوم آزادی موجب مشکلاتی برای او در آینده خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، مدافع راست پرسپولیس در بازی با سیاه جامگان موفق شد طلسم خود در این تیم را بشکند و برای پرسپولیس گل بزند. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره این دیدار و شرایط تیمش در بازی فردا صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

شایسته برد بودیم و باید بیشتر گل می زدیم

بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در فاز حمله و دفاع کاملا هماهنگ شده بازی کردیم. شایسته این برد بودیم و می توانستیم بیشتر از این هم گل بزنیم. به نظرم محسن فروزان در روز خوب خودش قرار داشت و اگر او نبود نتیجه رویایی تر می شد. ما با تفکر کسب سه امتیاز به مشهد رفته بودیم و خوشحالیم که به هدف مان رسیدیم.

با فروزان کری داشتم

قبل از بازی با فروزان کری داشتم و همین مساله باعث شد تا در جریان بازی چندین بار با هم صحبت کنیم. او در تیم ملی همبازی من بوده و امیدوارم به حق خودش در این فوتبال برسد.

خوشحالم طلسمم در پرسپولیس شکست

قبل از هر چیز باید از محسن بنگر و کمال کامیابی نیا تشکر کنم که کمک زیادی به من کردند تا با فراغ بال در حملات شرکت کنم. آنها در زمان حملات فضای خالی پشت سرم را پر می کنند و این مساله باعث می شود تا به راحتی در حملات تیم حاضر شوم. پاس خوبی برایم مهیا شد و اگر تبدیل به گل نمی کردم واقعا حیف بود. بعد از اینکه پنالتی ام در بازی با فولاد از دست رفت خیلی تلاش کردم تا آن را جبران کنم و امیدوارم این گل کمی جبران آن اتفاق بوده باشد.

اولین برد در آزادی و زهر چشم از حریفان

باید این تفکر را از حریفان مان که به دنبال برد برابر ما هستند را از آنها دور کنیم. باید نشان بدهیم که ما پرسپولیس هستیم و امیدی برای برد برابر پرسپولیس نداشته باشند. امیدوارم این بازی با برد ما تمام شود تا اولین بردمان در آزادی را نیز جشن بگیریم. ملوان تیم خوبی است که در جام حذفی هم شرایط سختی برای ما ساخت و باید هوشمندانه و با تفکر برابر آنها قرار گیریم و به موقع به هدف مان نزدیک شویم. بازی هیجانی باعث می شود تا نتیجه برخلاف انتظارمان باشد و مطمئنا برای بازی فردا هدف خوبی در ذهن داریم و آن را به موقع در زمین پیاده خواهیم کرد.

تب و لرز مصادف با گلزنی

در یک هفته سه بازی انجام داده بودم و واقعا بدنم تحت فشار بود. خوشحالم که برابر ژاپن، صبا و سیاه جامگان مربیان از عملکردم راضی بودند و این در حالی بود که بعد از بازی با صبا به شدت تب و لرز داشتم و نتوانستم تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم اما انگیزه زیادی داشتم و امیدوارم در بازی های آینده هم برای تیمم موفق باشم.

گلزنی نه، قول خوب بودن می دهم

هیچ وقت قول گلزنی نمی دهم. من از پاس گل دادن هم به اندازه گل زدن خوشحال می شوم. از اینکه برای تیمم موثر باشم هم خوشحال می شوم و وظیفه من در اصل دفاع است و اینکه مربیان و هواداران از من راضی باشند کافیست. امیدوارم در این بازی و در ادامه فصل هم موفق باشم و بتوانم مهره موثری برای پرسپولیس باشم.

مطمئنا هادی هم دوست ندارد هانی در این شرایط باشد

من کاملا مخالف حضور آقا هانی در استادیوم هستند. همه ما باید به او کمک کنیم اما مسلما این راه درستی نیست. او باید به درس و زندگی اش برسد و اینطور نباشد که فکر کند کی بازی داریم و کی باید استادیوم باشد. مسلما آقا هادی هم راضی نیست این شرایط شکل بگیرد. مطمئنا خیلی هایی که الان اینطور کنار او هستند تا 4 سال دیگر اصلا او را به یاد هم نخواهند آورد و این مساله باعث می شود او از نظر روحی به مشکل بخورد. به نظرم در این شرایط باشگاه بهترین کار را می تواند انجام دهد و با تمدید قرارداد آقا هادی آینده فرزندان او را هم تامین خواهد کرد. هانی روحیه جنگجویی دارد و من مطمئنا با ادامه این شرایط و زمانی که در آینده عکس و فیلم های این روزها را در کنار فراموشی سال های آینده قرار دهد برایش مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد و همه ما باید شرایطی فراهم کنیم تا از این ماجرا دور شود.

آقای رحیمی نمی گذارد ماجرای هادی برای من تکرار شود

هنوز موفق نشده ام طلبم را راه آهن دریافت کنم اما مطمئن هستم آقای رحیمی با تجربه مدیریتی خود که نامی بزرگ در فوتبال ایران محسوب می شود نمی گذارد حقم در این باشگاه پایمال شود و می دانند که در فصل گذشته چه تلاشی برای راه آهن انجام دادم. مطمئنا آقای رحیمی نمی گذارند طلبم را زمانی بدهند که اتفاقی برایم افتاده باشد و مثل ماجرای نفت و آقا هادی نمی شود.

صد سال دیگر هم به لیگ ژاپن نمی روم

من با آن خبرنگار ژاپنی شوخی کردم و مثل خیلی از دوستان رسانه ای ام در ایران و اصلا فکر نمی کردم او حرف هایم را به این مساله ربط دهد که خواهان حضور در لیگ ژاپن هستم که از شرایط آنجا می پرسم. صد سال دیگر هم به لیگ ژاپن نمی روم و اینقدر فوتبالیست های ایرانی با کیفیت هستند که به دنبال حضور در لیگ شرقی نباشیم. وقتی فوتبالیست های خودشان به لیگ آلمان، ایتالیا، انگلیس و ... می روند چرا باید فوتبالیست ایرانی به لیگ ژاپن بروند و صد سال دیگر نمی روم و هدف بزرگتری دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها