أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۷۳۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۵ آبان ۱۳۹۴
دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال داوران دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه 598، دیدارهای دهمین هفته از مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با فاصله‌ای چهار روزه نسبت به هفته نهم از امروز سه‌شنبه پنجم آبان‌ماه پیگیری می‌شود و طی آن تیم صبای قم در میهمانی سایپا تهران به میدان می‌رود.

شاگردان علی دایی در حالی از ساعت 15:30 دقیقه عصر امروز در جدالی حساس مقابل تیم رده دهم جدول یعنی سایپا تهران قرار می‌گیرند که خود در مکان پنجم هستند و در صورت کسب برتری در مصاف با سایپایی‌ها به رده سوم یا چهارم جدول نیز صعود می‌کنند.

شکست تیم مدعی و مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته دهم مقابل صدرنشین یعنی استقلال تهران موجب شده تا انگیزه بازیکنان صبا برای کسب برتری در مقابل تیم سایپا تهران بیشتر شود چرا که صبا با غلبه بر سایپا جای سپاهان را در بالای جدول می‌گیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا تهران یکی از پنج مسابقه روز دوم هفته دهم لیگ پانزدهم است که امروز به قضاوت مهدی مرجان‌زاده در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به انجام خواهد رسید؛ در حالی که حمزه علی‌سلیمی به عنوان کمک داور نخست، امیرآشور ماهانی به عنوان کمک داور دوم و امید سعیدفر به عنوان داور ذخیره اعضای تیم قضاوت کننده این مسابقه هستند، ضمن اینکه ناظر داوری این بازی حسین عسگری است.

صبای قم در حالی به مصاف رقیب خود می‌رود که پیش از شروع لیگ پانزدهم در یک دیدار دوستانه در همین ورزشگاه شهید دستگردی تهران با آن روبه‌رو شده و البته طعم تلخ شکست سنگین چهار بر یک را در مقابل شاگردان مجید جلالی چشیده است.

در مجموع صبای قم از آخرین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم سایپا تهران نیز چندان خاطره خوشی ندارد، زیرا در هفته بیست و پنجم فصل گذشته میهمان تیم سایپا بود و در پایان با سه گل از حریف خود شکست خورد.

آخرین باری که تیم صبای قم توانسته تیم فوتبال سایپا تهران را در قالب یک مسابقه‌ از بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور شکست بدهد به نیم‌فصل نخست لیگ چهاردهم باز می‌گردد که در ورزشگاه یادگار امام قم با گل مهاجم برزیلی خود یعنی مارکو آوریلیو توانست سایپا را مغلوب کند.

صبا در چند فصل اخیر هرگز نتوانسته تیم سایپا تهران را در دیدارهای خارج از خانه شکست بدهد و بهترین نتیجه‌ای که از میهمانی‌های سایپا گرفته نتیجه تساوی بوده است، اما امروز وضعیت تفاوت می‌کند و علی دایی و شاگردانش با موجی از انگیزه و اشتیاق برای رفتن به مکان‌های سوم یا چهارم جدول به مصاف تیم فوتبال سایپا تهران می‌روند تا هم تلافی نبردن‌های چند فصل اخیر را انجام بدهند و هم اینکه به بالای جدول نزدیک‌تر شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها