يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۷۴۴۷
زمان انتشار: ۰۳:۳۳     ۰۶ آبان ۱۳۹۴
فعالان انگلیسی با ارسال لیوان‌هایی با طرح روند اشغال فلسطین برای مدیران ارشد و مجریان بی‌بی‌سی از آنان خواستند تا دست از حمایت‌های رسانه‌ای خود از صهیونیست‌های اشغالگر و کودک‌کش بردارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، فعالان «کمپین همبستگی انگلیس با فلسطین» در اقدامی جالب تعدادی لیوان با طرح روند اشغال فلسطین برای مدیران ارشد و خبرنگاران بی‌بی‌سی ارسال کردند.

آنان هدف از این اقدام را اشاره کنایهآمیز به سوگیریهای خبری بیبیسی درباره فلسطین عنوان کرده و از مدیران آن خواستند بر پایه مستندات تاریخی و علمی برنامه تهیه کنند.

فعالان انگلیسی از خبرسازان و مجریان بیبیسی خواستند هرگاه نگاهی به این لیوان‌ها می‌اندازند یادآوری کنند این فلسطینیان هستند که مورد ظلم واقع شده و مجبورند برای دفاع از سرزمین و مقدسات خود با هر وسیله‌ای علیه نیروهای اسرائیلی بجنگند.

حامیان فلسطین در انگلیس، خبرسازی‌های دروغین بیبیسی و بزرگ‌نمایی شمار کشته‌شدگان و مجروحان اسرائیلی را خیانت این رسانه علیه صداقت خبری توصیف کرده و بر تداوم اقدامات و کمپین‌های اعتراضی علیه این رسانه تاکید کردند.

آنان همچنین تلاش بیبیسی برای همراه کردن افکار عمومی جهانی با سیاست‌های اشغال‌گرانه و ضد انسانی اسرائیل را شرم‌آور توصیف کرده و از مدیران این رسانه خواستند تا اشغال سرزمین فلسطین و کشتار و آوارگی هزاران فلسطینی توسط صهیونیست‌ها را از یاد نبرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها