أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۴۷۷۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۷ آبان ۱۳۹۴
پلیس انگلیس خبرنگار تازه‌کار شبکه بی‌بی‌سی را به اتهام ارتباط با تروریست‌های داعش بازداشت کرد.
به گزارش پایگاه 598، پلیس انگلیس پس از مشکوک شدن به "اسکندر کرمانی،" خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی، لوازم وی را مورد تفتیش قرار داد و متوجه ارتباط وی با چند عضو انگلیسی داعش شد.

به گزارش دیلی میل؛ در لپ‌تاپ اسکندر کرمانی، دوستی وی با چند تروریست داعش به وضوح قابل تشخیص است. پلیس انگلیس لپ‌تاپ این خبرنگار جوان را که فقط یک سال است به تیم اخبار شبانگاهی بی‌بی‌سی2 پیوسته را توقیف کرد.

توقیف لپ‌تاپ خبرنگار BBC به اتهام ارتباط با داعش

"ایان کاتز،" سردبیر اخبار شبانگاهی بی‌بی‌سی2 درمورد خبرنگارش گفت: ما قصد نداریم در روند تحقیقات پلیس خللی بوجود آوریم؛ اما وی تاکنون چند برنامه درباره خطر تروریست‌های داعش برای شبکه تهیه کرده است و این ارتباط با کاربران داعشی می‌تواند در راستای نفوذ به آنها صورت گرفته باشد. ما نگران آن هستیم که کار خبرنگاران از سوی افکار عمومی به درستی درک نشود و انتقاداتی را متوجه آنها کند.

توقیف لپ‌تاپ خبرنگار BBC به اتهام ارتباط با داعش

کرمانی چند مصاحبه با داعشی‌های انگلیسی انجام داد و حتی مصاحبه‌ای آنلاین با "جیک بیلاردی،" نوجوان استرالیایی انجام داد. این نوجوان چندی بعد در یک عملیات انتحاری در عراق، موجب کشته شدن خود و 17 نفر شد.
 
تحقیقات پلیس درمورد این خبرنگار همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها