کد خبر: ۳۴۸۱۱۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۱۰ آبان ۱۳۹۴
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: 6 تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا همچنان مفقود هستند.
به گزارش پایگاه 598، حبیب‌الله ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر 6 تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا همچنان مفقود هستند تمام تلاش سازمان حج و زیارت معطوف به این است که هر چه سریع‌تر این تعداد شناسایی شدند اما تاکنون نتیجه نداده در صورت اعلام در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: از تعداد جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا، پنج تن زائر و یک تن مدیر کاروان بوده که پنج نفر مربوط به کاروان قائم‌شهر و یک تن مربوط به کاروان شهرستان نور بودند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران درباره وضعیت قربانیان شهرستان‌های رامسر و تنکابن فاجعه منا که از طریق سازمان حج و زیارت گیلان اعزام شدند، اظهار کرد: تعداد این قربانیان 9 تن بوده که پیکرهای هفت تن از آنان به مازندران اعزام و تدفین شدند و پیکر دو تن این زائران در مکه تدفین شده است.

ساداتی اضافه کرد: بحث ما این است که با خانواده‌ها صحبت شود و در صورت رضایت آنان پیکر آنان منتقل نشود در صورت نداشتن رضایت خانواده‌ها بحث دیگری است که باید موضوع دنبال شود.

وی تصریح کرد: مراسم چهلمین روز جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا روز سه‌شنبه 12 آبان ماه امسال در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر برگزار می‌شود و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

مدیرکل حج و زیارت مازندران در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعزام زائران به عتبات عالیات برای مراسم اربعین حسینی، گفت: متقاضیان می‌توانند نسبت به پیش‌ثبت نام در سامانه سماح و یا با مراجعه به دفاتر زیارتی استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها