يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۸۱۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۰ آبان ۱۳۹۴
تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم بعد از مصاف این تیم با تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مدت سه روز تعطیل شد.

به گزارش پایگاه 598، شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه در بازی بزرگ هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به گرفتن سه امتیاز ارزشمند از مصاف با تراکتورسازی تبریز شدند به دلیل سومین تعطیلی طولانی‌ مدت لیگ برتر به استراحت اجباری رفتند.

صبای قم در هفته یازدهم رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که قضاوت آن را سیدمهدی سیدعلی بر عهده داشت توانست میهمان خود را با شکست دو بر یک مواجه کند و بدین ترتیب یک پله دیگر در جدول رده‌بندی بازی‌ها بالاتر برود و بین چهار تیم بالانشین قرار بگیرد.

بعد از اینکه دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به انجام رسید، به سبب آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان به منظور حضور در مسابقات مقدماتی مشترک جام ملت‌های 2019 آسیا و جام جهانی 2018 روسیه، لیگ برتر با حدود سه هفته تعطیلی مواجه شد.

به همین دلیل علی دایی و همکارانش در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم به مدت دو روز به بازیکنان این تیم استراحت دادند تا صبایی‌ها با آرامش خاطر از روز سه‌شنبه هفته جاری دوازدهم آبان‌ماه دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را از سر بگیرند.

بازیکنان صبای قم بعد از این استراحت تمرینات خود را در زمین چمن مجموعه ورزشی خیریه عمل از سر می‌گیرند تا بیش از پیش برای بازی‌ هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان آماده شوند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان‌ماه به انجام می‌رسد ولی صبای قم عصر دومین روز هفته دوازدهم یعنی جمعه بیست و نهم آبان‌ماه در قم با ذوب‌آهن اصفهان روبه‌رو می‌شود.

شاگردان علی دایی در این بازی میزبان تیم سوم جدول رده‌بندی خواهند بود در حالی که خودشان در مکان چهارم جدول هستند و بعد از آن با انجام سه بازی دیگر پرونده دیدارهای نیم‌فصل نخست مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسته شود.

بدون‌ تردید یکی از مهمترین بازی‌های ایستگاه دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌کنند،‌ مسابقه‌ای که بین تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم از ساعت 15:15 دقیقه عصر بیست و نهمین روز آبان‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم چهار بازی خانگی اخیر را با کسب نتایج بسیار خوب و شکست تمام حریفان به پایان رسانده‌اند و با انگیزه کسب پنجمین برد این فصل و تداوم پیروزی در بازی‌های خانگی از تیم پرقدرت ذوب‌آهن نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا پذیرایی خواهند کرد.

صبای قم که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و در حال حاضر با کسب 18 امتیاز رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم را در اختیار دارد، در جدال با رقیب اصفهانی خود یکی از مهمترین بازی‌های داخل خانه این فصل را بعد از تعطیلی 18 روزه لیگ برتر برگزار می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها