يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۸۱۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۰ آبان ۱۳۹۴
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما خطاب به هاشمی رفسنجانی:
در بخشی از این نامه آمده است: " عملا با این اظهاراتْ حضرتعالی هم بهانه‌ای برای حفظ و افزایش تحریم‌ها علیه ایران به دست دشمن داده شد و هم اینکه آن‌ها را در رسیدن به زیاده خواهی‌های برجامیشان در بازرسی‌های بیشتر و فرا‌تر از مقررات و قوانین بین المللی از کشورمان مصر‌تر نمودید."
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نامه‌ای به هاشمی رفسنجانی در خصوص مصاحبه اخیرش با سایت امید نکاتی را به ایشان یادآور شده است که متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای هاشمی رفسنجانی
ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

با سلام

احتراما پیرو مصاحبه حضرتعالی با سایت امید هسته‌ای ایران و بازتاب‌های آن در محافل صهیونیستی و رسانه‌های وابسته نکاتی به ذهنمان رسید که لازم دانستیم با حضرتعالی در میان بگذاریم.

۱-آقای هاشمی! در خاطره‌تان مرقوم فرموده‌اید: «در سال ۶۱ ذهنیت ما این بود که باید خود را به عوامل بازدارنده مسلح کنیم» و «درست است که ما اجازه رفتن به طرف سلاح هسته‌ای را نداریم، ولی اگر شرایطی پیش بیاید و ضرورتی پیدا کند و یا دشمنی پیدا کنیم که بخواهد از این سلاح استفاده کند، قدرت ما محفوظ است.» کشوری که فرزندانش برای حفظ کیان اسلامی بدن‌های پاک و مطهرشان را به میدان‌های مین می‌سپردند تا بلکه معبری برای همرزمان خود باز کنند و هیچ‌گاه حاضر نشدند در پاسخ به حملات شیمیایی صدام و هم پیمانان غربی و عربی و عبری‌اش از سلاح‌های ممنوعه استفاده کنند چه نیازی به سلاح اتمی و بمب اتم دارند؟ فتوای تاریخی مقام معظم رهبری در ممنوعیت ساخت و استفاده از سلاح هسته‌ای خود سند دیگری بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران است که مورد تاکید تمامی جهانیان قرار گرفته است.

۲-آقای سیاستمداری که زمانی می‌گفتند و می‌گویند دنیا روی حرکات و گفته‌های شما حساب باز کرده! یعنی شما نمی‌دانید با این خاطره‌تان بهانه به دست دشمنی داده‌اید که بیش از ۱۲ سال در آرزوی القای این ادعای واهی به افکار عمومی بوده است که ایران در پی دستیابی به سلاح هسته‌ای است؟ طرح چنین مباحث نسنجیده‌ای از جانب شما به عنوان یک مقام بلند پایه ایرانی در چنین برهه حساس تاریخی چه معنایی دارد؟ و چه هدفی را می‌تواند دنبال کند؟ جناب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام! این است مصلحت نظام؟!!

۳-جناب آقای هاشمی! گذشته از دلواپسی‌های دلسوزان نظام این احتمال را نزد خود مطرح نکردید که با این خاطره عملا بهانه به دست دشمن دادید که اولا ما را نزد افکار عمومی متهم به دروغگویی و فریبکاری کرده و ثانیا نظام را ناگزیر از اجرای برجام پر از روزنه‌های نفوذ و ابهام نمودید.

۴-آقای هاشمی! با اظهارات مغلوط و نسنجیده دیپلماسی اعتمادساز ایران در یک دهه گذشته و تلاش‌های تیم مذاکره کننده در ۲ سال گذشته را یک شبه بر باد دادید. عملا با این اظهاراتْ حضرتعالی هم بهانه‌ای برای حفظ و افزایش تحریم‌ها علیه ایران به دست دشمن داده شد و هم اینکه آن‌ها را در رسیدن به زیاده خواهی‌های برجامیشان در بازرسی‌های بیشتر و فرا‌تر از مقررات و قوانین بین المللی از کشورمان مصر‌تر نمودید.

۵-آقای هاشمی! مردم هنوز خاطره تماس تلفنی ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰ فرزندتان-مهدی - با سردبیر خودنویس را یادشان نرفته است. آنجایی که فرزندتان پیشنهاد می‌کند با افرادی در «وزارت خزانه‌داری آمریکا» در تماس باشد و برای افزایش تحریم‌ها علیه مردم ایران تلاش کند. تحریم‌هایی که پس از این علیه مردم ایران تشدید شد... حال چند سال بعد از این اقدامْ شما هم به مانند فرزندتان با این اقدام علیه امنیت ملی آب به آسیاب دشمن ریختید و بهانه برای تحریم‌های بیشتر به دست دشمن دادید... به راستی منفعت شما از ادامه فشار دشمنان و استمرار تحریم‌ها علیه مردم ایران چیست... آیا براستی این گفته شما را باید به حساب غفلت و سهو گذاشت یا اینکه خدای ناکرده جریان نفوذی که در چندین سال گذشته در کنار شما جا خوش کرده‌اند کدهای نادرست به شما داده‌اند... آقای هاشمی ببینید کجا ایستادید؟ ببینید همنوا با که هستید؟ حالا ما کاسب تحریم هستیم یا شما؟ ما همنوا با صهیونیست‌ها هستیم یا شما؟ فاین تذهبون...

۶- جناب آقای هاشمی! لطفا یک بار خاطرات چند وقت اخیر خود را دوباره مرور کنید... و ببینید چرا از هاشمی رفسنجانی که مواضع و عملکردش مورد بغض دشمنان انقلاب قرار می‌گرفت امروز اینگونه مورد استقبال صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد؟ شما تغییر کرده‌اید یا صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی؟ یادمان نمی‌رود سخنان پیر خمین که هر‌گاه دیدید دشمن از شما تعریف کرد بدانید را ه را اشتباه رفتید و اگر دیدید دشمن بدگویی شما را کرد بدانید راه را درست انتخاب کردید.

۷-راستی آقای هاشمی! چه اصراری به تبرئه غرب دارید؟ آیا بهتر نیست به جای دلسوزی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها کمی به فکر خانواده محترم باشید که هر بار به نوبت مستاجر هتل اوین هستند.


والسلام علی من اتبع الهدی
حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
۵
۰
بدبختانه بر گشتيم سر سطرو نقطه اول.يكعده از ما بهتران ببرند و بخورند و باقي بشينند و نگاه كنند.
پاسخ
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
۵
۰
یوم تبلی السرائر
بهتره به جای فکر کردن به خانوادت به فکر آخرت باشی خیلی وقت نداری - ایشاالله باید هر چه زودتر با اجدادت محشور بشی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
۵
۰
امان از پيران قدرت طلب و قدرت طلبي در پيري كه تا معتقد به خود را به جهنم نفرستد . آرام نمي گيرد !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
۴
۰
اين گونه نيست كه اين بابا نداند كه چه مي گويد و چه مي كند !!!
بلكه با اين حركاتش مي خواهدبگويد كه چون دستم از قدرت و شاهنشاهي مطلقه كوتاه شده است
هركاري براي تخريب نظامي كه مخالف رفتار من است برمي دارم
حتي اگر اين كارهايم به نابودي كشور منجر شود !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
۴
۰
اين آدم از اول هم دل با انقلاب اسلامي ايران نداشت
بلكه انقلاب اسلامي را براي سوارشدن بر دوش مردم مي خواست كه تا زماني كه اين آرزو برايش ميسر بود خود را مدافع آن نشان مي داد و چون اين امپراتوري بر اثر نقشه و مكر الهي به دست مردم از كفش رفت . ديوانه وار به هركاري دست مي زند و هر ترفندي را بكار مي گيرد و با هر دشمن خارجي اي . نرد عشق مي بازد

باشد كه شايد به آرزوي پيشين خود برسد

غافل از آن كه چون مكر خداوند شامل حال كسي شد اگر به آسمان هم برود . غيرممكن است كه بتواند در اين نبرد . پيروز گردد !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
کامل وجامع بود ممنون
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴
۳
۰
از آیت الله گلایه نکنید چون بخاطر اولاد مجبوره (قرآن دو چیز را باعث انحراف میداند یکی اولاد دومی اموال ) این آقا هردورا دارد ......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها