يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۸۱۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۴
پنجمین جلسه دادگاه متهم فساد نفتی/
متهم فساد نفتی گفت: یک روز صبح از بانک مسکن با من تماس گرفتند و گفتند که باید حضوراً مرا ملاقات کنند، گفتم امروز تعطیل است اما آنها گفتند موضوع مهم است و ساعت 11 صبح اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل، مدیر حقوقی و .. به شرکت آمدند.

به گزارش پایگاه 598، «ب-ز» در ادامه دفاعیات خود اظهار داشت: بانک مرکزی 1.5 میلیارد به حساب من پول واریز کرده، آن وقت بازپرس می‌گویدد پول فاقد منشأ است، مگر چنین چیزی ممکن است.

بانک مسکن زمانی که می‌خواست با بانک FIRST SLMIC BANK کار کند نامه‌ای به بانک مرکزی زد و بانک مرکزی هم گفت آنقدری کار کن که بتوانی پاسخگوی مشتری باشی.

وی افزود: وزارت نفت، شرکت وانکرز را که متعلق به من بوده را ارزیابی کرده، گفتند من 8 میلیارد و 189 میلیون تومان پول دارم، بعد در انتها، کارشناسی کرده و گفته چون پول فاقد منشأ است، آن شرکت را با رقمی معادل یک میلیارد و 306 میلیون تومان از من گرفته است، مگر می‌شود؟ چنین کارهایی را فقط می‌شود در تگزاس انجام داد.

ب-ز گفت: من پنجشنبه‌ها شرکتم تعطیل بود و خودم تنها به شرکت می‌رفتم و کارهای هفتگی را انجام می‌دادم، یک روز صبح از بانک مسکن با من تماس گرفتند و گفتند که باید حضوراً مرا ملاقات کنند، گفتم امروز تعطیل است اما آنها گفتند موضوع مهم است و ساعت 11 صبح به شرکت آمدند.

وی با بیان اینکه اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل، مدیر حقوقی و ... به شرکت من آمدند، گفت: آنها گفتند ما به شخصی 65 میلیارد پول داده‌ایم، اما از او نه چک داریم نه سفته، روز شنبه هم در مفاسد اقتصادی دادگاه داریم و اگر این پول نباشد، همه ما بازداشت می‌شویم، لطف کن 65 میلیارد به ما پول دستی بده.

«ب ز» ادامه داد: من ساعت 12 و 30 دقیقه سوار هواپیما شدم و به کیش رفتم. 67 میلیون یورو به بانک ملت فروختم و پول را آوردم شعبه ونوس بانک مسکن و ریختم به حساب یک شرکتی که آنها گفته بودند. آنها قول دادند هفته دیگر پول من را برگردانند، اما من سه ماه تماس می‌گرفتم و جواب من را نمی‌دادند. آخر هم گفتند پول نداریم، می‌توانیم به تو ملک بدهیم.

وی ادامه داد: من که دیدم پولی به من ندادند، گفتم ملک بدهید. یکسری املاک بدون سند دادند و سندهایشان را هیچگاه به نام من نزدند و جوابم را هم ندادند.

وی تصریح کرد: جالب اینجاست که در کیفرخواست ذکر شده که آقای «ک» کارمند بانک که کلاً 5 میلیون حقوق می‌گیرد، 65 میلیون یورو به من پول داده و من هم آن را به حساب بانک مسکن ریختم، آیا اگر درحق یک نفر انسانیت می‌کنید باید این کار را با او بکنند؟ این کارمند در تمام عمرش 65 میلیون یورو را یکجا دیده؟ من نمی‌دانم بانک مسکن به دنبال چیست؟ اما بداند که این پول را وصول می‌کنم و حتی اگر از طریق داخل کشور زورم نرسد، از خارج از کشور اقدام می‌کنم و این 65 میلیارد تومان را وصول می‌کنم.

که در این لحظه قاضی گفت: البته مدیرعامل بانک مسکن در پرونده 3 هزار میلیاردی در شعبه 15 در حال محاکمه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها