يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۸۱۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۴
پنجمین جلسه دادگاه متهم فساد نفتی/
ب-ز ادامه داد: زمانیکه تحریم شدیم در امارات بودم، به فرودگاه امارات که رسیدم اخبار را دیدم و متوجه تحریم شدم، از گیت که رد شدم من را بازداشت کردند و بردند و اگر بچه‌های وزارت اطلاعات و دوستان من نبودند نمی‌توانستیم کاری کنیم، من 9 شب در سفارت ایران خوابیدم تا نتوانند من را بگیرند.

به گزارش پایگاه 598، ب-ز متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی در ادامه دفاعیات خود گفت: هم‌اکنون بانک مرکزی از تمام بانک‌ها طلبکار است، آیا می‌توان گفت همه این بانکها بی‌منشاء پول به کسی داده‌اند؟ بنابراین باید گفت پشتوانه محکمی نداشته‌اند.

وی افزود: موضوع دیگر بحث تحریم‌ها است، وقتی اتحادیه اروپا و خزانه داری آمریکا بانک یا شخصی را تحریم می‌کند دلیل آن را هم داخل یک نامه ذکر می‌کند، در دلیل تحریم‌های من از سوی اتحادیه اروپا و خزانه‌داری آمریکا آمده بود که «شما به دلیل کمک به وزارت نفت جمهوری اسلامی، کمک به بانک مرکزی جمهوری اسلامی و داشتن نقش کلیدی در جابجایی پول‌ها مورد تحریم قرار گرفته‌اید». من وقت داشتم نسبت به این موضوع اعتراض کنم که کجا پول وزارت نفت را جابجا کردم؟ وکلای من هم پیگیر این کار بودند اما اگر فشار می‌آوردند 15 تا 20 سال هم باید در زندان آنجا تحمل کیفر می‌کردم.

ب-ز ادامه داد: زمانیکه من تحریم شدم در امارات بودم، به فرودگاه امارات که رسیدم اخبار را دیدم و متوجه تحریم شدم، از گیت که رد شدم من را بازداشت کردند و بردند و اگر بچه‌های وزارت اطلاعات و دوستان من نبودند نمی‌توانستیم کاری کنیم، من 9 شب در سفارت ایران خوابیدم تا نتوانند من را بگیرند.

وی خطاب به وکیل وزارت نفت گفت: آقای وکیل نفت شما چند روزه می‌گویید اگر متهم می‌خواهد به ما پول بدهد باید چک کنیم ببینیم پول سلاح و مواد مخدر نباشد و باید خیلی پول تمیزی باشد، خودت که پولت را از امامزاده نیاورده‌ای که از من توقع داری! شما هرچی پول آوردند و بهت دادند بگیر.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها