أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۸۲۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۰ آبان ۱۳۹۴
مصطفی سماوات سرپرست نمایش خانگی شد
مصطفی سماوات از سوی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به عنوان سرپرست دفتر نمایش خانگی،فیلم کوتاه و مستند معرفی شد.

به گزارش پایگاه 598، در حالی که قرار است ظهر فردا مراسم تودیع و معارفه حسین مسافرآستانه مدیرعامل سابق و سید مصطفی ابطحی مدیرعامل جدید موسسه رسانه‌های تصویری برگزار شود، سرانجام مسول جدید اداره کل نمایش خانگی معرفی شد اما با این تفاوت که مدیرسابق نمایش خانگی ارشاد این حکم را رسانه‌ای کرده است.

سعید رجبی فروتن مدیرکل سابق دفتر نمایش خانگی و همکاری‌های سمعی بصری ارشاد روز گذشته در وب‌سایت شخصی خودش از صدور حکم سرپرستی اداره کل نمایش خانگی توسط حبیب ایل‌بیگی برای مصطفی سماوات خبر داده است.

سماوات که کارشناس ارشد ادبیات نمایشی و از کارکنان رسمی سازمان سینمایی است از نیمه دوم سال 1382 تاکنون به استثنای یک دوره 30 ماهه (شهریور 91 تا فروردین 94)،معاون دفتر اداره کل نمایش خانگی بوده است.

براساس این گزارش، از پانزدهم تیر ماه سالجاری مدیر کل سابق نمایش خانگی در پست رییس حوزه ریاست سازمان سینمایی مشغول به کار شده بود و در چهار ماه گذشته همزمان امور نمایش خانگی را نیز تمشیت می کرد. بعد از انتصاب مدیر عامل جدید موسسه رسانه های تصویری این دومین تغییر مدیریتی در تشکیلات ستادی سازمان سینمایی است. رئیس سازمان سینمایی فروردین ماه امسال و در دیدار نوروزی اهالی سینما با مدیران سینمایی در خانه سینما اعلام کرده بود، سال 94 سال نمایش خانگی است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها