أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۸۳۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۱ آبان ۱۳۹۴
سلحشور در رمضان سال گذشته خود را به رزمندگان اسلام که در حال مبارزه با تروریست های تکفیری در سوریه بودند می رساند تا با مرثیه خوانی برای دختر حضرت حیدر(ع) روحیه معنوی مجاهدین را نیز بالا ببرد و خود نیز مدتی را آنجا سپری کند.
به گزارش پایگاه 598، مهدی سلحشور از مداحان اهل بیت است که سالها صدایش را برای این خاندان وقف کرده و در مجالسش ذکر مصیبت اهل بیت را می خواند.

وی در رمضان سال گذشته خود را به رزمندگان اسلام که در حال مبارزه با تروریست های تکفیری در سوریه بودند می رساند تا با مرثیه خوانی برای دختر حضرت حیدر روحیه معنوی مجاهدین را نیز بالا ببرد و خود نیز مدتی را آنجا سپری کند.

شهید مصطفی صدرزاده از تیپ فاطمیون که جزو شهدای مدافع حرم محرم امسال است وقتی می شنود سلحشور به سوریه آمده خود را به مجلس او می رساند که اگر چه دیر می رسد اما در انتها عکسی به یادگار می اندازد که این عکس امروز برای مداح کشورمان مایه مباهات و فخر خواهد بود.

مهدی سلحشور خاطره ثبت این عکس را در قالب یک دلنوشته ادبی ارسال کرده است که در ادامه خواهید خواند:

مهدی سلحشور: احساس می کردم در کنار شهید ایستاده ام

رمضان گذشته برای من، حال و هوای شبهای قدر متفاوت با سالهای گذشته بود.

شبهای مناجات رنگ و بوی زینبی گرفته بود و در کنار رزمندگان مدافع حرم حس دیگری داشت. مخصوصا اینکه شب های عملیات بود و بچه های لشگر فاطمیون شور و شوق خاصی داشتند.

حال و هوائی متفاوت از دیگر روزه داران

البته در بین خود مدافعین حرم برخی یک سر و گردن بالاتر از دیگران بودند. مثل آقا مصطفی، پر جنب و جوش بود و سرزنده، خوش مشرب و خون گرم و با روحیه بسیار بالا، این عکس را در کنار شهید صدر زاده در شب قبل از عملیات منطقه «تدمر» گرفتیم.

احساس می کردم در کنار یک شهید دارم عکس می گیرم.

خدا این روسیاه را هم به قافله شهدا برساند.

10 آبان 94

مهدی سلحشور

مهدی سلحشور: احساس می کردم در کنار شهید ایستاده ام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها