أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۸۴۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۴
تصاویر تلویزیونی نشان می‌دادند که جاگو پس از رسیدن به خط پایان کفش‌هایش را درمی‌آورد و جای تاول‌های کف پایش را به ناظرین مسابقه نشان می دهد.
به گزارش پایگاه 598، برنده مدال نقره در مسابقات بین‌المللی دومیدانی نایروبی، به فریبکاری و تقلب در مسابقه متهم شد. پلیس و مسئولین مسابقه معتقدند جولیس جاگوی 28 ساله پیش از رسیدن به خط پایان مسابقه روز یکشنبه، در میان گروهی از تماشاچیان پنهان‌شده بود و درواقع هیچ نشانه‌ای از عرق کردن و خستگی در ظاهر این دونده که قرار است 26.2 مایل را دویده باشد، وجود نداشت. آن‌ها متوجه شدند که جولیس پس از عبور از گروهی از ناظران و پیوستن به گروه دوندگان پیشرو در خارج از استادیوم نایو، کمتر از یک مایل دویده است.

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دادند که جاگو پس از رسیدن به خط پایان با مسئولین بحث می‌کند و حتی در اثبات طی کردن مسافتی طولانی، کفش‌هایش را درمی‌آورد و جای تاول‌های کف پایش را به ناظرین مسابقه نشان دهد.

مدیر مسابقات ابراهیم حسین که قهرمانی ماراتون بوستون و نیویورک را در کارنامه خویش دارد، در این رابطه می‌گوید: من از خط شروع تا خط پایان پشت سر دوندگان بودم و اصلاً او را ندیدم.
  بازداشت برنده مدال نقره مسابقات دومیدانی + تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها