کد خبر: ۳۴۸۹۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
عضو هیئت علمی مرکز تخصصی تبلیغ گفت: آمریکا اگر امیدی هم برای تطهیر چهره خود در ایران داشت، با برجام کینه خود را در دل مردم ایران ابدی کرد.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه چهارشنبه در همایش «برائت از شیطان بزرگ»  اظهار داشت: آمریکا به دست خودش نفرت مردم ایران را نسبت به استکبار افزایش داده و آتش دشمنی با ایالات متحده را افزوده است، به نوعی خباثت های خود آمریکایی ها بوده که باعث منفور شدن چهره استکبار در خاطر مردم ایران شده است.

وی ادامه داد: آمریکا با خیانت های مختلف خود در طول سالیان گذشته مثل پناهندگی دادن به شاه ملعون، کمک به صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران، کشتن جوانان در ۱۶ آذر، کمک به گروهک های تروریستی منافقین در ترور مردم ایران، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرانی، حمایت از طالبان، حمله به عراق و افغانستان و دشمنی علیه کشور های مسلمان و همچنین حمایت از اسرائیل برای آزار مردم فلسطین، سبب شدت موج استکبارستیزی در ایران شده است.

حماقت های آمریکا باعث خروش علیه استکبار شده است

عضو هیئت علمی مرکز تخصصی تبلیغ با بیان اینکه ما فعالیت موثری برای شعله ور کردن استکبارستیزی در جامعه صورت نداده ایم، بیان داشت: حماقت های خود آمریکا باعث خروش جریان استکبارستیزی در جامعه ایران شده و کار به جایی رسیده که با عملکرد ایالات متحده در مسئله هسته ای ایران، صدای ضد انقلاب نیز درآمده و آن ها هم نفرت خود از استکبار را به جهان نشان می دهند.

وی افزود: آمریکا به ملتی که هیچگاه تجاوزگر نبوده، می گوید تو چرا باید علم هسته ای داشته باشی. احتمال دارد این علم را علیه مردم جهان استفاده کنی.

حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: آمریکا اگر امیدی هم برای تطهیر چهره خود در ایران داشت، با برجام کینه خود را در دل مردم ایران ابدی کرد؛ برجام به نوعی بازی دو سر باخت برای آمریکا است و اگر بهانه گیری کند، در خاطر مردم جهان مفتضح می شود.

اسلامیت بدون استکبارستیزی محقق نمی شود

عضو هیئت علمی مرکز تخصصی تبلیغ با تأکید بر اینکه استکبارستیزی در خون مردم ایران جریان دارد، عنوان داشت: اساس انقلاب ایران، مبارزه با استکبار و شعار مرگ بر آمریکا بوده است؛ استکبارستیزی برای مردم ایران در قالب شعار مرگ بر آمریکا متجلی می شود.

وی گفت: استکبارستیزی همان مبارزه با طاغوت است و نه تنها جمهوری اسلامی بلکه پیامبران الهی نیز بر آن تأکید داشتند؛ مبارزه با آمریکا و استکبارستیزی در ذات انقلاب اسلامی وجود دارد و به نوعی تحقق شعارهای نظام اسلامی که مد نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده، با استکبارستیزی عملی می شود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت با استکبارستیزی تحقق می یابد و اگر چنین نباشد، هیچ یک از این شعارها تحقق پیدا نکرده است؛ امروز هر آدم ساده لوحی این را می داند که بدون استکبارستیزی نمی توان به اسلامیت رسید.

حجت الاسلام پناهیان تأکید داشت: ما نه گفتگوی تمدن‌ها را قبول داریم و نه جنگ تمدن‌ها را چرا که آن ها اهل گفتگو نیستند تا به وعده های خود عمل کنند همچنین نیازی هم به جنگ ندارند چرا که به زودی با یک تلنگر فرو می پاشند و نابود می شود.

وی با تأکید بر اینکه استکبار بازی سیاسی را باخته است، تاکید کرد: اگر مردم جهان متوجه شوند که همه بدبختی هایی که تاکنون کشیده اند به خاطر دشمنی های صهیونیست ها و آمریکایی ها بوده، سلطه پوشالی استکبار از بین می رود و دشمن نابود می شود.

عضو هیئت علمی مرکز تخصصی تبلیغ بیان داشت: شعار مرگ بر آمریکا امروز مؤثرترین سلاح مقابله با استکبار جهانی بوده و روزی این شعار حذف می شود که مسئله ای به اسم آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی وجود نداشته باشد.

تکفیری ها و لیبرال ها مخالف استکبارستیزی هستند

حجت الاسلام پناهیان در بخش دیگری از سخنانش، با تأکید بر اینکه دو گروه مخالف استکبارستیزی اند، عنوان داشت: جریان های تروریستی و تکفیری مثل داعش و منافقین و همچنین جریان های لیبرالی مخالف مبارزه با استکبار هستند که امام  خمینی (ره) در چند ماه پایانی عمرشان به این دو دسته اشاره داشتند.

وی افزود: این گروه ها به دنبال مهار و فشار هستند و برابر شعارهای استکبارستیزانه واکنش نشان می دهند به نوعی هدف اصلی آن ها کنترل جریان های استکبارستیزی است.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: برای ما جریان های تکفیری و تروریستی منطقه با لیبرال های کت و شلواری و اتوکشیده تفاوتی ندارند، چرا که آن ها وابسته به استکبار جهانی هستند.

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها