يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۹۰۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز پنج شنبه منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598، نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید امروز پنج شنبه در بازار ۹۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، طرح قدیم ۹۱۹ هزار تومان، نیم سکه ۴۶۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۴۷ هزار تومان و سکه گرمی ۱۶۷ هزار تومان اعلام شد.

همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۹۳ هزار و ۹۴۰ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۱۰۹ دلار است.

در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳۳۸۹ تومان، هر یورو را ۳۸۵۵ تومان، هر پوند را ۵۳۷۹ تومان، لیر ترکیه ۱۲۵۳ تومان و درهم امارات را ۹۵۸ تومان اعلام کردند.

جدول قیمت سکه و ارز در روز پنج‌شنبه

(قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه قیمت بازار
سکه‌ تمام‌ طرح‌ جدید ۹۱۹۵۰۰
سکه‌ تمام‌ طرح‌ قدیم ۹۱۹۰۰۰
نیم سکه ۴۶۸۰۰۰
ربع سکه ۲۴۷۰۰۰
گرمی ۱۶۷۰۰۰
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳۹۴۰
نوع ارز  
دلار ۳۳۸۹
یورو  ۳۸۵۵
پوند ۵۳۷۹
درهم ۹۵۸
لیرترکیه ۱۲۵۳

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها