أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۹۰۸۶
زمان انتشار: ۰۱:۴۰     ۱۶ آبان ۱۳۹۴
رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: هم اکنون برنامه ای برای سفرهای عمره نداریم.
به گزارش پایگاه 598، اوحدی در مراسم بزرگداشت چهلمین روز قربانیان حادثه منا در حسینیه عطارهای سبزوار افزود: تا محاکمه دو مامور فاسد پلیس عربستان برنامه ای برای سفرهای عمره نداریم و به آن فکر هم نمی کنیم.
 
او با اشاره به پیگیری سرنوشت پیکر مفقودان حادثه منا و وجود پیکر ۶۸ قربانی حادثه منا در سردخانه مکه گفت: این پیکرها از بیمارستانهای مختلف عربستان به مکه منتقل شده و قرار است تا زمان تطبیق دی ان ای دفن نشوند.
 
رئیس سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد: در سفر اخیر به عربستان و سومین جلسه کمیته مشترک با مقامات این کشور نتایج آزمایش دی ان ای بستگان جانباختگان و یا مصدومان بر اساس یادداشت رسمی وزارت خارجه و کنسولگری ایران در جده به مقامات عربستان تحویل شد.
 
وی گفت: بر اساس تعهد عربستان قرار است در مدت ۱۰ روز نتایج تطبیق دی ان ای ارسالی با آنچه آنان در اختیار دارند به ایران اعلام شود.
 
اوحدی ابراز امیدواری کرد: با ارائه نتایج تطبیق، سرنوشت پیکر ۲۵ مفقود حادثه منا از کشورمان مشخص شود.
 
رئیس سازمان حج و زیارت کشور افزود: برگزاری مراسم چهلم قربانیان منا بر اساس تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن حادثه دردناک منا و تسلایی برای بازماندگان آن است تا جهان اسلام شاهد چنین وقایعی نباشد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها