أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۹۵۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۸ آبان ۱۳۹۴
متاسفانه بعضی از کمپانی های آمریکایی طی سالیان گذشته و حتی در حال حاضر به بهانه مختلف با ...
به گزارش پایگاه 598، طی سالیان بعد از انقلاب و خصوصاً دوران برجام ،مکرراً امام خامنه ایی در باره پروژه نفوذ  دشمن سخنرانی کرده اند و ایشان در 94/7/29 در جواب نامه رئیس جمهور در خصوص تأیید برجام در آخرین بند نامه شان فرمودند: در خاتمه همان‌طور که در جلسات متعدد به آن جناب و دیگر مسئولان دولتی یادآور شده و در جلسات عمومی به مردم عزیزمان گوشزد کرده‌ام، رفع تحریم‌ها هر چند از باب رفع ظلم و احقاق حقوق ملت ایران کار لازمی است، لیکن گشایش اقتصادی و بهبود معیشت و رفع معضلات کنونی جز با جدی گرفتن و پیگیری همه‌ جانبـه‌ی اقتصاد مقـاومتی میسر نخـواهد شـد. امیـد است که مراقبت شود که این مقصود با جدیت تمام دنبــال شود و بخصوص به تقویت تولید ملی توجه ویژه صورت گیرد و نیز مراقبت فرمائید که وضعیت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از امریکا جداً پرهیز شود.
 
 

متاسفانه بعضی از کمپانی های آمریکایی طی سالیان گذشته و حتی در حال حاضر به بهانه مختلف  با حضور در باز ایران از فروش محصولات سود های هنگفتی برده و کشور را به سمت مصرف گرایی کشانده اند.
 
اینکه ما به بیشتر به قطعات هواپیما و دارو نیز داریم یا رستوران های زنجیره ایی و یا مواد آرایشی مسئله ایی که دشمن ما با برنامه ریزی دقیق سعی در تغییر سبک زندگی اسلامی در کشور ما دارد و در این پروِه نفوذ فرهنگی با تغییر نگرش برای روی جوانان تلاش می کنند 1) خلاقیت و نوآوری را از جوانان گرفته شود 2)فروش محصولات درجه چندم در ایران 3)مصرف گرایی که مهمترین هدف دشمن می باشد زیرا با تمرکز در مصرف گرایی در ایران ٰ ، فرهنگ کشور را به سمتی که خودش تمایل دارد پیش می برد .

اما برای آنکه مثالی عینی از حضور کالاهای آمریکایی در ایران بزنیم ، این بار سراغ نسکافه و یا سیگارهای مارک معتبر آمریکایی موجود در ایران نمی رویم (به علت کلیشه ایی شدن موضوع)، می خواهیم عمق فاجعه نفوذ در حوزه اقتصاد را در جای دیگر بررسی کنیم.و آن سیستم های صوتی است که مراکز فرهنگی ٰ مذهبی و زیارتی در کشور بسیار با آن سر و کار دارند.
 
 
 
 


 شرکت هارمن که یک شرکت آمریکایی- صهیونیستی است  و با هماهنگی های مختلف توسط واسطه خود،‌توانسته بازار خوبی در ایران برای خود پیدا کند. این شرکت به مراکز مهم مذهبی و دولتی رخنه نموده و میلیونها دلار کالاهای بعضاً بی کیفیت به این مراکز فروخته است.(که این خود شروع وابستگی و نیاز به تامین قطعات در آینده می باشد )

از جمله این مراکز و پروژه ها ، حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) می باشد . (صحن جامع) که متاسفانه علیرغم تذکر چندین باره صابرنیوز و دلسوزان دیگر گرفتار یک قرارداد میلیاردی شده و بدلیل عدم کارایی و پاسخگو نبودن شرکت واسطه و دلالان اماراتی پولهای داده شده غیر قابل مسترد شده است .

و یا اینکه در حال حاضر چند شرکت ایرانی با کالاهای آمریکایی و بعضاً صهیونیستی از طرف معاونت تاسیسات حرم مطهر امام خمینی (ره) در مناقصه صوت حرم دعوت شده اند . باید از مسئولین حرم مطهر امام خمینی (ره) سئوال نمود که با توجه به کم کاری و بد عهدی یک شرکت خارجی در طلایی کردن مناره ها ، چرا اجازه حضور برندهای آمریکایی را در مناقصه صادر نموده اند . شرکت هایی مانند RH – JBL – EV  و .....

همچنین این برند در برخی از هیأت های مطرح نیز به دلیل عدم آگاهی توسط خادمان مورد استفاده قرار می گیرد اما استفاده از این وسایل توسط هیات و مراکز مذهبی و دولتی سبب حضور دلالان آن شرکت در ایران و آغاز پروژه نفوذ در ایران می شود که متأسفانه این شرکت در بسیاری از موارد با عدم پشتیبانی فنی مطلوب سبب گرفتاری برخی از مصرف کنندگان می شوند.
این مونه کوچکی از حضور کالاهای امریکایی  در ایران می باشد. صابرنیوز بازهم در روزهای آینده گزارش های دیگری از نمونه های نفوذ کالاهای آمریکایی در ایران منتشر می کند

 
منبع: صابرنیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها