يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۴۹۹۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۱ آبان ۱۳۹۴
مهراب قاسم خانی نویسنده مجموعه هایی چون پاورچین ،ساختمان پزشکان و مرد هزار چهره در اینستاگرام شخصی خود اولین پروژه کارگردانی پیمان قاسم خانی را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، مهراب قاسم‌خانی در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او طراح دکور و نویسنده می‌باشد. پس از پاورچین با شقایق دهقان ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری است به نام نویان.

خبر اولین کارگردانی پیمان قاسم خانی دراینستاگرام

فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند.پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند.پس از مدتی در پاییز و زمستان ۱۳۸۴ از فیلم‌نامه‌نویسان شبهای برره شد و سال ۱۳۸۵ را با باغ مظفر به پایان رساند.

این نویسنده در اینستاگرام شخصی خود اینگونه نوشت:و هزارمين پست اينستاگرامم تعلق پيدا ميكنه به خان داداشمون پيمان كه قراره به زودى اولين فيلم سينمايى خودش رو كارگردانى كنه. از حالا حس ميكنم اين فيلم پرفروش ترين فيلم سال ديگه ميشه و به شدت اميدوارم كه توى كارگردانى هم مثل فيلمنامه نويسى بدرخشه چون اعتقاد دارم جزو معدود نوابغ سينماى ايران تهيه كننده: محسن چگينى و سيد محمد امامىمدير توليد: رضا كريمى فيلمبردار: على تبريزىدستيار كارگردان و برنامه ريز: زينب نصراللهى بازيگران: حميد فرخ نژاد، پژمان جمشيدى، سام درخشانى، ويشكا آسايش، مانى حقيقى، بيژن امكانيان و ابوافضل پور عرب و كلى بازيگر جذاب ديگه پ.ن اول: اسم پروژه قطعى نشده ولى ربطى به سريال پژمان نداره پ.ن دوم: خيلى حال ميده كه برادر آدم پيمان قاسم خانى باشه .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها