أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۹۹۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۱ آبان ۱۳۹۴
اشکان خطیبی بازیگر مجموعه "تکیه بر باد" و "از نفس افتاده" تصویری با این متن که به تمام مشکلات خود باید خندید در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598، اشکان خطیبی (زادهٔ ۱۹ مهر ۱۳۵۷ در سرآسیاب ملارد استان البرز)، بازیگر، خواننده و كارگردان اهل ایران است. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است.

در سال ۷۹ به همراه بابک سعيدى یک گروه موسیقی راک ایرانی به نام اپولون داشته‌است که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شدند. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌كند و مديرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

اشکان خطیبی بازیگر مجموعه هایی چون بچه های نسبتا بد ، در مسیر زاینده رود و تهران پلاک 1 در ایناستاگرام شخصی خود اینگونه نوشت: سلام به همه ى اونايى كه عليرغم همه ى مشكلات،غصه ها ،بيمارى هاو ... لبخند رو لب شونه به قول خودم : دلم پر خونه لبم خندونه

جمله‎ای خاص از بازیگر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها