يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۰۱۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۲۳ آبان ۱۳۹۴
بازیگر کشورمان به اتفاقات دیشب فرانسه که منجر به کشته‌شدن ده‌ها نفر شد، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، چندین حمله و انفجار در حین بازی شب گذشته تیم های فوتبال فرانسه و آلمان در پاریس منجر به کشته شدن دهها نفر و گروگان گرفته شدن 100 نفر شد؛ رئیس‌جمهوری فرانسه در پی این حملات اعلام وضعیت اضطراری کرد و مرزهای این کشور را بست.

با توجه به این که تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حملات انجام شده در پاریس را به عهده نگرفته است اما بسیاری رسانه‌های غربی داعش را مسئول اصلی این جنایات می‌دانند.

از سوی دیگر گروه تروریستی داعش شب گذشته داعش دیشب چندین بار بر روی صفحه توییتر خود نوشت: «پاریس در آتش»، «پاریس شهر اشباح» و در نهایت نوشت: «بعد از پاریس نوبت روسیه است. روس‌ها نیز آماده به راه افتادن جوی خون باشند!»

همچنین برخی از رسانه‌ها می‌گویند: داعش در وب‌سایت خود مسئولیت رسمی حمله به پاریس را بر عهده گرفته و اعلام کرده: «این 11 سپتامبر فرانسه است!»

امیر جعفری پس از این حادثه با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «لعنت بر داعش».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها