امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۰۱۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۳ آبان ۱۳۹۴
در تمرینات اخیر پرسپولیس سرمربی به مدافع راست تازه از مصدومیت برگشته تیمش، گفته: «خودت را جمع و جور کن وگرنه یک مدافع راست جدید جذب می‌کنم.»
به گزارش پایگاه 598، برخی معتقدند تمارض رامین رضاییان در آستانه بازی حساس مقابل ذوب‌آهن برای برانکو ایوانکوویچ مسجل شده و با وجود مصاحبه اخیر سرمربی پرسپولیس در جهت حمایت از مدافع راست ملی‌پوشش و تکذیب شایعات اخیر اما او به زودی زهرش را به رامین خواهد ریخت.

 

پیش‌بینی می‌شود برانکو که ظاهری آرام و رفتاری فوق‌العاده متین دارد خیلی راحت با پنبه سر بازیکن خاطی‌اش را خواهد برید و این را آنهایی که پروفسور را خوب می‌شناسند تایید می‌کنند.

 

جالب اینکه در تمرینات اخیر پرسپولیس برانکو به بابک حاتمی که تازه از مصدومیتی حدودا 45 روزه برگشته، گفته است: «خودت را جمع و جور کن وگرنه یک مدافع راست جدید جذب می‌کنم.»

 

حال این حرف برانکو را می‌توان دو جور تعبیر کرد. اول اینکه او به حاتمی اعلان خطر کرده که اگر شرایطش خوب نباشد و به موقعیت قبلی برنگردد باید از پرسپولیس برود اما دوم و مهم‌تر این است که معلوم می‌شود با این کار قصد دارد شرایط را برای رضاییان سخت کند و با جذب یک مدافع راست موقعیت رضاییان در ترکیب اصلی تیمش را به چالش بکشاند.

 

رضاییان تنها بازیکنی است که امسال در تمام بازی‌های لیگ برتری پرسپولیس 90 دقیقه در میدان بوده اما با اتفاقاتی که قبل از بازی ذوب‌آهن رخ داد و بعد او قبراق و سر حال در تمرینات تیم ملی حاضر شد و مقابل ترکمنستان هم بازی کرد شاید از این به بعد موقعیت ممتاز قبلی را در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشته باشد.

 

با این شرایط احتمال دارد در صورت آماده شدن حاتمی، برانکو برای گوشمالی دادن به رضاییان یکی دو بازی او را نیمکت‌نشین کند و حتی بعید نیست در همین بازی نخست با استقلال اهواز که روی کاغذ بازی راحتی به حساب می‌آید برانکو این ریسک را به جان خریده و حیدریه – که مقابل ذوب‌آهن بد کار نکرد - یا حاتمی را در دفاع راست به بازی بگیرد.

 

همچنین اگر میزان غضب ایوانکوویچ از مدافع راست ملی‌پوشش زیاد‌تر باشد بعید نیست به لیست خرید پرسپولیس در نیم‌فصل دوم یک مدافع راست هم اضافه شود. اینطوری موقعیت رضاییان در نیمه دوم فصل در خطر قرار خواهد گرفت تا شاید او از کاری که کرده بیشتر پشیمان شود.

منبع: ایران ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها