أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۰۳۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۴ آبان ۱۳۹۴
علیرضا داودنژاد سرانجام «فراری» را با حضور محسن تنابنده مقابل دوربین می‌برد.
به گزارش پایگاه 598، این کارگردان سینما با تایید این خبر گفت: فیلمبرداری «فراری» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری اوایل آذر ماه آغاز می‌شود و این روزها مراحل پیش تولید را می‌گذراند.

به گفته‌ی او؛ هنوز لیست کامل عوامل این فیلم مشخص نشده است اما تاکنون حضور محمود کلاری در مقام مدیر فیلمبرداری، پرویز آبنار: صداگذار، ایمان امیدواری: طراح گریم، بابک کریمی طراح صحنه، قطعی شده است.

بازیگران دیگری هم قرار است به این پروژه بپیوندند تا این فیلم در تهران و یکی از شهرستانها که هنوز مکانش قطعی نشده است، مقابل دوربین برود.

کامبوزیا پرتویی فیلم‌نامه‌ی «فراری» را نوشته است که داستان آن درباره‌ی دختری است که از شهرستان به تهران ‌می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد.

علیرضا داودنژاد که این روزها «روغن مار» را در گروه «هنر و تجربه» بر پرده دارد، طی دو سال گذشته قصد داشت،«فراری» را مقابل دوربین ببرد که سرانجام طی هفته‌های آینده فیلمبرداری این فیلم را آغاز خواهد کرد و پیش بینی می‌شود برای جشنواره‌ی فیلم فجر آماده شود.

این کارگردان ساخت فیلم‌های چون «نیاز»، «مرهم»، «بچه‌ها بد»، «مصائب شیرین»، «کلاس هنرپیشگی» و ... را در کارنامه هنری‌اش دارد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها