يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۰۳۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۴
حدادعادل:
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه همه برای انتخابات دهمین دوره مجلس در تلاش هستند، گفت: هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفتم.
به گزارش پایگاه 598، غلامعلی حداد عادل نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در خصوص آخرین فعالیت انتخاباتی اصولگرایان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتخابات همه در حال تلاش هستند و اصولگرایان هم در حال تلاش کردن هستند.

وی افزود: انشاله انتخابات خوبی در کشور برگزار می شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این سوال خبرنگار افکارخبر که آیا شما در انتخابات مجلس شرکت می کنید، گفت: هنوز تصمیمی در این باره نگرفتم چرا که فعلا تصمیم گیری درباره انتخابات زود است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند امسال برگزار می شود و مجلس دهم از هفتم خرداد سال آینده آغاز بکار می کند.


منبع: افکارنیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
تصمیم آقای حداد عادل متعلق خودش نیست بلکه نیاز یک ملت به حضور پر متانت اوست اتفاقا باید بیاید گرچه مجلس فعلی رمق ندارد ولی با وجود امثال حداد اقلا بی شرمی را به نهایت نمی رسانند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها