يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۰۵۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۵ آبان ۱۳۹۴
علت حضورم در «نفس گرم» وجود آقای عسگر‌پور و نبود هیچ‌گونه استرس و انرژی منفی در کار بود.
به گزارش پایگاه 598، لیندا کیانی بازیگر مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» در خصوص جزئیات نقش خود و سریال گفت: نقش من در سریال «نفس گرم» راجع‌به پرستاری است که یکسری مشکلات شخصی در خود و خانواده‌اش دارد. پرستاری که جدا از مشکلات خانوادگی، خودش هم دچار یک بیماری است که کم کم از قسمت‌های آینده شاهد آن خواهیم بود.

وی افزود: تمام مشکلات مربوط به این پرستار یکی یکی و به مرور مشخص می‌شوند که کدام تأثیرات مستقیمی در کار و شغل او دارند. اما هنگامی که با ملیحه آشنا می‌شود،‌ روحیات و رفتار‌هایش متحول شده و به نحوی مرید ملیحه می‌گردد. به طور کامل آشنایی او با ملیحه در کار و زندگی‌اش بسیار تأثیرگذار می‌شود.

بازیگر «روز حسرت» بیان کرد: علت پذیرفتن این نقش و شرکت در مجموعه «نفس گرم»، حضور آقای عسگر‌پور بود. تجربه حضور در «نفس گرم» بسیار لذت‌بخش بود. هیچ گونه استرس و انرژی منفی سر صحنه وجود نداشت. به معنای واقعی آرامش و لذت سر صحنه حکمفرما بود. این آرامش بسیار خوب در کار مشخص است. آرامش آقای عسگرپور که مختص به خودشان است، به طور کامل در کار اعمال شده است.

کیانی اظهار داشت: همکاری با دیگر بازیگران نیز بسیار خوب بود. «نفس گرم» یکی از کار‌هایی بود که علاقه‌مند بودم، هر روز آفیش شده و مداوم سر کار حاضر شوم. به همین دلیل تماس می‌گرفتم و می‌پرسیدم که چه خبر است. تمام روز‌هایی را که سر کار می‌رفتم را دوست داشته و بسیار در کار راحت بودم.

گفتنی است؛ جدید‌ترین کار لیندا کیانی که هم‌اکنون مشغول بازی در آن است «پشت بام تهران» نام دارد که بهرنگ توفیقی کارگردان و زینب تقوایی تهیه‌کننده آن هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها