أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۰۶۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۵ آبان ۱۳۹۴
سخنان قاطع سردار غیاثی:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بعد از قطعنامه 598 امام خمینی(ره) بحث نفوذ را مطرح کردند و اکنون نیز بعد از قبول برجام توسط مقام معظم رهبری که طی 9 شرط بود نیز باز بحث نفوذ مطرح می شود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرنگار خاورستان، سردار غیاثی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در جلسه هیأت عاشقان ولایت که شب گذشته در مجتمع الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: هیأت عاشقان ولایت با توجه به ترکیب متخصصین و محتوای آن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا مخاطبین آن افرادی هستند که حضورشان در جامعه اثر بخش است.

 

وی با بیان اینکه امید است اراده خدمت در همه به وجود آید تا به وظایف خود در قبال نظام قدم برداریم، گفت: توجه به خود باید به گونه ای صورت گیرد که در جهت ترویج ارزش های انسانی باشد و انتظار است ضمن توجه به خود اثر بخشی اقداماتمان را در جامعه تدوین و مشاهده کنیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که می تواند جامعه را به اهداف خود برساند ترویج اندیشه امام و مقام معظم رهبری در همه ی حوزه هاست.

 

سردار غیاثی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تمامی حوزه ها برای سازندگی سخنانی را مطرح کردند که تدوین آن به عهده ی تک تک افراد است، تصریح کرد: از جمله ارزش های انقلاب توجه به مقام شهدا می باشد زیرا الگویی برای تمامی نسل هاست و باعث می شود حقایق دفاع مقدس در آینده تحریف نشود.

 

وی با بیان اینکه آنچه باعث ترس استکبار شده است نفوذ اندیشه بسیج در جامعه است، افزود: سپاه و بسیج امروز نماد اقتدار نظام هستند و نگرانی امروز دشمن از تفکر و بینش و فرهنگ پاسداری بسیجی است که امروز در حال گسترش در جهان می باشد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امروز اندیشه اسلامی و بسیج در بسیاری از جوامع نفوذ پیدا کرده است که مثال بارز آن حزب الله لبنان می باشد که به گروهی اندک در مقابل ارتش سرتا پا مسلح اسرائیل ایستادگی کرده است و این رژیم غاصب را سر جایش نشانده است.

 

سرار غیاثی تأکید کرد: همه ی ما مأموریتی داریم که طبق اصل 150 قانون اساسی به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب قلمداد می شویم و باید در این وظیفه تلاش کنیم و این تلاش نتیجه نخواهد داد مگر اینکه پاسداری و پاسبانی را مدنظر قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: انسانی می تواند پاسبانی کند که پارسا باشد و انسانی می تواند پارسایی را شیوه ی راه خود کند که رعایت تقوای الهی را داشته باشد چرا که سعادت انسان با تقوا محقق می شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم در جامعه چه برای نسل آینده و په برای سایر ملل اسلامی الگو باشیم، خاطر نشان کرد: اگر پارسا باشیم می توان ادعا کرد که در دفاع از ارزش ها و در همه ی عرصه های انقلاب استقامت داریم.

 

سردار غیاثی با بیان اینکه محور ما ولایت است و همه ی اقدامات باید حول این محور حرکت کنند و خود را تابع امر ولی فقیه بدانیم، تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری بر تقویت روحیه بسیجی و بصیرت افزایی تأکید دارند که باید تلاش کنیم تحلیل هایمان به روز باشد زیرا در این صورت می توان تکالیف و وظایف خود را به خوبی انجام داد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه وظیفه ی وجودی بسیج فرهنگ سازی است، گفت: بسیج مولد انقلاب و امام است.

 

سردار غیاثی بیان کرد: مقام معظم رهبری 56 درصد مطالبه خود را از بسیج در حوزه های فرهنگی، سازندگی و 44 درصد را در حوزه دفاع و امنیت می دانند.

 

وی افزود: سازمان بسیج بسیار منعطف است زیرا در مقابل هر اتفاقی می تواند آرایش خود را متناسب با آن تنظیم کند و این در ذات و تدبیری است که امام در آن به وجود آورد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ابراز داشت: بسیج سهام دار و صاحب این انقلاب است، بنابراین نباید اجازه شکل گیری توطئه را در هیچ حوزه ای توسط هیچ فرد وابسته ای را داد.

 

سردار غیاثی عنوان کرد: بعد از قطعنامه 598 امام خمینی(ره) بحث نفوذ را مطرح کردند و اکنون نیز بعد از قبول برجام توسط مقام معظم رهبری که طی 9 شرط بود نیز باز بحث نفوذ مطرح می شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تمام تمرکز خود را برای برجام گذاشتند و طی 9 بند که راه های نفوذ دشمن در برجام بود را مورد توجه قرار دادند، گفت: نفوذ دشمن موضوعی است که ایشان بعد از تأیید برجام عنوان کردند و دلیل آن این است که برخی افراد معلوم الحالی تردیدهایی را در دل مردم ایجاد و راه نفوذ را به گونه ای دیگر بازگو می کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: برخی افراد چون بعدها برایشان مسئولیت ایجاد می شود موضوع نفوذ را کم رنگ جلوه می دهند.

 

سردار غیاثی خاطر نشان کرد: اگر در خصوص برجام نگاه مقام معظم رهبری نبود 100 درصد، آمریکایی ها حرکت رو به جلویی داشتند که شروط نه گانه ایشان دقیقا روزنه های نفوذی بود که بسته شد.

 

وی تصریح کرد: توافقات می تواند برای نسل های آینده موثر باشد اما اعتقاد داریم نباید از دشمن اصلی خود غفلت کنیم و مسئولین باید این موضوعات را بپذیرند و اقداماتی را انجام ندهند که خلاف منافع ملی باشد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: دولت آمریکا نماینده ما را به دلیل اینکه در تسخیر لانه جاسوسی شرکت کرده بود را نمی پذیرد اما از طرفی مسئولان، جک استراو را می آورند و در ایران می چرخانندش و می گویند این نفوذ نیست.

 

سردار غیاثی تصریح کرد: در خصوص حادثه منا نیز برای مسئولان و وزرای ما ویزا صادر نمی شود ولی با یک تشر زدن مقام معظم رهبری 180 درجه اوضاع برمی گردد و بعد آن مقامات ما را می پذیرند که باید قدر این ولی فقیه را دانست.

 

وی با بیان اینکه امام خامنه ای مهمترین حوزه ی نفوذ را، نفوذ فرهنگی دانسته اند، گفت: امسال سال انتخابات است که می تواند هم نقطه قوت باشد و هم نقطه ضعف.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات می تواند موثر باشد و در این استان نیز مردم متدین و ولایت مدار در دوره های مختلف حضور موثری را داشته اند.

 

سردار غیاثی بیان کرد: حضور حداکثری دارای پیام های بسیاری است که از جمله ی آن می توان به بازدارندگی برای دشمنان اسلام باشد.

 

وی افزود: با حضور در انتخابات باید از خون شهدا صیانت کرده و از ورود نااهلان و نامحرمان به داخل مجلس جلوگیری کرد که در این راستا باید فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز چشم طمع دشمن به خانه ملت است و باید تلاش کرد تا همه در انتخابات شرکت کنند و به کاندیدای اصلح رأی دهند، ادامه داد: باید مولفه هایی که مقام معظم رهبری فرموده اند را مدنظر خود قرار دهیم که پس از آن مردم به خوبی درک خواهند کرد انتخاب اصلح چه کسی می باشد.

 

سردار غیاثی ابراز داشت: آنچه مدنظرماست رعایت قانون از طرف مجریان می باشد و اجازه نخواهیم داد افرادی که به عنوان مجری در صحنه هستند اقداماتی انجام دهند که خلاف قانون باشد.

 

وی تأکید کرد: برخی ها می خواهند از فضای مجازی برای نفع بردن خود استفاده کنند که در مقابل آن باید خودمان را تثبیت کنیم و به عنوان بسیجی و حافظ انقلاب در مقابل هرکسی که بخواهد برای انقلاب و جامعه التهاب ایجاد کند ایستادگی کنیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: برخی از فتنه گران به دنبال استفاده از مجلس خبرگان هستند.

 

سردار غیاثی با بیان اینکه ممکن است دشمن از طریق شبکه های اجتماعی به اهداف جنگ نرم خود برسد، گفت: نشانه رفتن تقوای جوانان و ارزش های انقلاب از جمله مهترین اهدافی است که دشمن در شبکه های اجتماعی آن را دنبال می کند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر نتوانیم از جوان خود به خوبی استفاده کنیم در آینده به یک تهدید مبدل خواهد شد، خاطر نشان کرد: بیشترین استفاده از شبکه های اجتماعی را ایرانی ها دارند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: 10 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی جهان را ایرانی ها شکل می دهند و این درحالی است که هند با آن جمعیت عظیم خود حدود 7 درصد و آمریکا و روسیه حدود 6 درصد کاربر فعال دارند.

 

سردار غیاثی با بیان اینکه توجه به بسترهای پارسایی و تقوایی از جمله نماز و تأسی از قرآن موضوعی است که باید در جامعه گسترش دهیم، گفت: عوامل تشکیل دهنده شخصیت های معاصر نیز همین نماز و قرآن بوده است و ما نیز باید این بستر را در خانواده خود به وجود آوریم.

 

وی با بیان اینکه ما همواره محتاج تعالیم قرآن هستیم زیرا آیه های قرآن، آیه های زندگی است، ادامه داد: درمان همه ی دردها قرآن است و نباید به گونه ای عمل کنیم که قرآن به فراموشی سپرده شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن از قرآن و انتشار آیه های آن واهمه دارد، خاطر نشان کرد:  باید تلاش کرد که از شیوه های دشمن آگاه شد و همواره هوشیاری خود را حفظ و از انقلاب صیانت کرد که اگر این اهداف مورد نظر باشد خداوند متعال نیز ما را یاری خواهد کرد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها