أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۰۸۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۶ آبان ۱۳۹۴
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی و کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی تا شنبه 30 آبان ماه است.
به گزارش پایگاه 598، حسن توکلی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی و کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی غیردولتی  و غیر انتفاعی تا شنبه 30 آبان ماه تمدید شده است.
 
وی افزود: داوطلبانی که تاکنون اقدام به ثبت‌نام نکردند، برای انتخاب رشته تا 30 آبان‌ماه مهلت دارند به صورت اینترنتی 25 کدرشته‌محل را انتخاب کنند.
 
توکلی تصریح کرد: تا 8 صبح امروز حدود 6 هزار داوطلب برای دوره کاردانی و حدود 14 هزار 500 داوطلب برای دوره کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده‌اند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها