أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۰۸۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۴
مثل هميشه تشكر كنم از تمام مادران و همسران و خانواده هايي كه دسته گلهاى جوانشون رو فرستادن تا هزار اتفاق از مهاجرت جنگى گرفته كه الان در كشورهاى ديگه شاهدش هستيم تا تصرف و قتل و كشت وكشتار وارد ايران نشه.
به گزارش پایگاه 598، لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود تصویر زیر را منتشر کرد و نوشت:  وقتى مادر فرزندش رو براى چند دقيقه اى گم ميكنه حاضر دنيا رو بده و فرزندش برگرده، وقتى كسي همسر يا عشقش رو گم ميكنه ويا از دست ميده مدتها اين عذاب با او همراهه و همينطور وقتى فرزندى والدينش رو و..........
 
اين اتفاقات و هرج و مرج روزافزون در دنيا من رو وا داشت مثل هميشه تشكر كنم از تمام مادران و همسران و خانواده هايي كه دسته گلهاى جوانشون رو فرستادن تا هزار اتفاق از مهاجرت جنگى گرفته كه الان در كشورهاى ديگه شاهدش هستيم تا تصرف و قتل و كشت وكشتار وارد ايران نشه ،بياييد به دور از هرگونه كوتاه فكرى و جهت گيرى لحظه اى به افتخارشون تامل كنيم،دم اونهايي گرم كه هنوز هم دارن مى جنگن كه ما راحت بخوابيم.دست مريزاد به همه اين ابرمردان و زنان.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها