کد خبر: ۳۵۰۸۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۶ آبان ۱۳۹۴
دیدار با استرالیا ۸۰ درصد راضی‌کننده بود/
مدیر فنی تیم امید گفت: من کاری به جدایی کی‌روش ندارم و بهتر است از خودش در این باره بپرسید اما بشنو و باور نکن! کجا برود بهتر از اینجا.

به گزارش پایگاه 598، محمد مایلی کهن پس از بازگشت تیم امید از اردوی دبی گفت: اردو به مدت 10 روز برگزار شد و بچه‌ها خوب تمرین کردند و خوشبختانه همه شرایط راضی کننده بود.

وی ادامه داد: مرتباً تمرینات انجام شد و یک بازی تدارکاتی خوب هم انجام دادیم. یکسری نقاط ضعف داریم که باید سعی کنیم آنها را تا رقابت‌های انتخابی المپیک برطرف کنیم.

مایلی کهن در مورد حضور اعضای شورای شهر در اردوی تیم امید گفت: علیرضا دبیر نایب رئیس کمیته ملی المپیک است و هادی ساعی هم رکورددار المپیک به شمار می‌رود. شما در این مورد یک مقدار شلوغ کردید. فکر می‌کنم آنهایی که ورزشی نیستند اگر بیایند بهتر باشد و راحت‌تر می آیند و می‌روند.

وی در مورد اینکه پیش از این گفته می‌شد تیم امید مقابل تیم‌های درجه دو سه آسیایی بازی می‌کند؛ اما این تیم نشان داد که مقابل تیم قدرتمند استرالیا هم خوش درخشید و باید حمایت‌ها از تیم امید بیشتر شود، گفت: به هر حال رقبای ما اگر می‌گویند درجه دو و سه، همین تیم‌ها در آسیا هستند. مگر تیم ملی بزرگسالان با آلمان بازی کرده است؟ ضمن اینکه در رقابت های مقدماتی همین تیم‌ها حضور دارند. البته ما در رقابت‌های غرب آسیا نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.

مایلی کهن تأکید کرد: در بازی با استرالیا هم نه اینکه بخواهم بگویم صددرصد راضی بودیم، اما به نسبت 80 درصد راضی‌کننده نشان دادیم. با این حال یک سری نقاط ضعف داریم که باید تلاش کنیم تا با رفع کردن آنها به آمادگی کامل برسیم.

وی گفت: اینکه بگوییم صددرصد به المپیک می‌رویم، اینطور نیست چون کار سخت است اما همه تلاش خود را می‌کنیم تا به المپیک صعود کنیم.

مدیر فنی تیم امید در مورد احتمال جدایی کی‌روش از تیم ملی گفت: من کاری ندارم و بهتر است از خودش بپرسید. بشنو و باور نکن! کجا برود بهتر از اینجا.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها