أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۰۸۶۹
زمان انتشار: ۰۰:۵۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۴
پلیس آلمان از کشف یک خودرو حاوی مواد منفجره در نزدیکی ورزشگاهی که قرار بود میزبان دیدار دوستانه آلمان و هلند باشد خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، پلیس در شهر «هانوفر» آلمان، روز سه‌شنبه پس از لغو دیدار فوتبال بین هلند و آلمان از کشف یک کامیون حاوی مواد منفجره در نزدیکی ورزشگاه محل برگزاری این دیدار دوستانه خبر داد. برخی منابع خبری می‌گویند خودروی حاوی مواد منفجره، آمبولانس بوده است.  

این دیدار قرار بود ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه HDI شهر «هانوفر» با حضور «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان برگزار شود. حضور «مرکل» قبل از ورود به ورزشگاه لغو شد. 

پلیس آلمان، همچنین دستور تخلیه یک مرکز موسیقی و یک هتل در نزدیکی ورزشگاه هانوفر آلمان و یک ورزشگاه دیگر در شمال هانوفر را اعلام کرده و از تمامی شهروندان خواسته به منازل برگردند. یک فرد هم بازداشت شده است. 

 

تمامی ایستگاه‌های قطار زیرزمینی در شهر هانوفر، تعطیل شده‌اند. 

رئیس پلیس می‌گوید یکی از بمب‌های کشف‌شده قرار بوده داخل ورزشگاه منفجر شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها