امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۱۳۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر در مورد انتخاب شهردار منطقه اکباتان توضیحاتی را ارائه کرده است تا شایعات و صحبتهایی که پیرامون این مسئله ایجاد شده بود برطرف شود. مجتبی شاکری در پاسخ به اخبار منتشر شده درخصوص آنچه انتخاب یک خواننده زیرزمینی به عنوان شهردار ناحیه 6 منطقه 5 خوانده شده است؛ گفت: براساس اطلاع من، این فرد مهندس عمران می باشد و در منطقه 12 نیز سابقه کار اجرایی دارد.

توضیح شورای شهر درباره شهردار اکباتان و خواننده بودنش! +عکس

وی با بیان اینکه این فرد دو قطعه موسیقی در مورد حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امیرالمومنین اجرا کرده است افزوده است: برای اخذ مجوز از ورزات ارشاد لازم است که خوانندگان ده قطعه موسیقایی داشته باشند و چون این فرد ده قطعه موسیقی نداشت، نتوانست مجوز بگیرد.

شاکری با بیان اینکه هرگونه انتشار غیرمجاز قطعات موسیقایی از لحاظ قانونی ایراد دارد گفت: این فرد خواننده زیرزمینی مبتذل نیست.

رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران با بیان اینکه ابتذالی در آثار این فرد دیده نشده است تاکید کرده است: این فرد مجوز پخش آثار موسیقی نداشته است اما از نظر کاری علاوه بر مرتبط بودن تحصیلات ،سابقه اجرایی در شهرداری منطقه 12 داشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها