يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۱۶۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۱ آذر ۱۳۹۴
گروه تولید سریال «عالیجناب» در سومین‌ماه تولید خود روزهای پرکار و طولانی را در فرودگاه مهرآباد در هوای پاییزی تهران سپری می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598، طبق برنامه از پیش‌بینی‌شده گفته می‌شود تا هفته دوم آذر فیلمبرداری فاز اول این مینی سریال ١٣قسمتی به پایان خواهد رسید.

در این سریال با داستانی اجتماعی از زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی روبرو هستیم که چالش‌های زیادی را پشت سر می‌گذارند و در این میان با اتفاقات و حوادث مختلفی روبرو می‌شوند.

پروژه به تهیه‌کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی و نگارش و کارگردانی سام قریبیان جلوی دوربین رفته است.

در این لوکیشن فرودگاه بازیگرانی از جمله حسین پاکدل، امیر آقایی، پریوش نظریه، سحر دولتشاهی، حامد مدرس و ... مقابل دوربین مرتضی هدایی قرار گرفته‌اند.

این سریال ١٣ قسمتی که هم اکنون ٦ قسمت آن در حال تولید است، فراز و نشیب‌های بین ٦شخصیت اصلی داستان را به تصویر می‌کشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها