يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۱۶۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۱ آذر ۱۳۹۴
مجید سعیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از پیشنهاد‌های شبکه ماهواره‌ای به هنرمندان گفت.
به گزارش پایگاه 598، مجید سعیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص دلایل کم کاری خود در سال‌های اخیر اظهار داشت: نبود فیلمنامه‌ خوب و مناسب دلیل کم‌کاری من است. متاسفانه در عرصه بازیگری مافیا وجود دارد و کارگردان‌ها با گروه خودشان کار می‌کنند. سال‌ها پیش 4-5 فیلمنامه به ما پیشنهاد می‌شد و ما در میان آن‌ها یکی دو کار را انتخاب می‌کردیم؛ اما در حال حاضر فیلمنامه‌های خوبی پیشنهاد نمی‌شود و این موضوع مشکل‌ همه بازیگران است. در این اوضاع ترجیح می‌دهم گزیده‌کار باشم؛ چون به درآمد این کار احتیاجی ندارم.

وی ادامه داد: متاسفانه نبود فیلمنامه مناسب و اثر خوب و مشکلات دیگر موجب شده است، بسیاری از بازیگران ما از کشور خارج شوند و تصمیم به فعالیت در شبکه‌های ماهواره‌ای بگیرند. چندی پیش یک شبکه ماهواره‌ای برای من هم از طریق ایمیل پیشنهاد کار فرستاد که البته من آن را نپذیرفتم.

سعیدی با اشاره به اینکه مجموعه «کهنه‌سوار» برای من سراسر خاطره است، گفت: «کهنه‌سوار» برای من خاطره است. 20 سال از فعالیت من در این اثر گذشته اما انگار همین دیروز بود که یکی از بزرگترین کارگردان‌ها اکبر خواجویی به من پیشنهاد بازیگری در این مجموعه را داد. «کهنه سوار» اولین کار من بود و برای من بسیاری دوست‌داشتنی است. اما حیف که بسیاری از عوامل این اثر امروز در میان ما نیستند. بازیگری در مقابل هنرمند بزرگی مثل محمدعلی کشاورز خیلی سخت بود. امروز جای آثاری مثل «در قلب من»، «کهنه‌سوار» و ... خالی است.

بازیگر فیلم سینمایی «محیا»، در خصوص بازیگران جوانی که در حال حاضر در این عرصه فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: متأسفانه در میان هزاران بازیگر جوانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، تنها 2-3 نفر موفق هستند. چون کاری نیست که بتوانند انجام دهند و به فعالیت خود ادامه دهند. متأسفانه بسیاری از بازیگران با پول و پارتی وارد سینما می‌شوند، در حالی  که هنرمندان با استعداد بسیاری داریم که اگر کارگردان‌های ما به تماشای تئاتر بروند، آن‌ها را خواهند دید که بسیار با استعداد هستند.

وی در پایان مطرح کرد: در حال حاضر مشغول بازیگری در تئاتر «فولاد هرگز زنگ نمی‌زند» به کارگردانی زری اماد هستم و بازیگرانی چون مهدی صبایی، مسعود رحیم‌پور و... در آن نقش آفرینی می‌کنند و همه شما عزیزان را به تماشای این تئاتر دعوت می‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها