أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۱۶۵۲
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۰۲ آذر ۱۳۹۴
مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی
اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال روز سه‌شنبه در اصفهان بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی دو تیم ذوب آهن و سپاهان روز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مسابقه‌ای که می‌توان آن را سوپرجام غیررسمی فوتبال ایران دانست. جایی که قهرمان فصل گذشته لیگ یعنی سپاهان میهمان تیم ذوب آهن قهرمان جام حذفی است. دیدار این دو تیم در هفته دوم لیگ برتر نیز برگزار شد و تیم سپاهان آن زمان با هدایت حسین فرکی و گلزنی علی کریمی یک بر صفر پیروز شد.

دیدار روز سه‌شنبه دو تیم نسبت به بازی لیگ آنها بسیار متفاوت است. اکنون استیماچ اهل کرواسی جانشین حسین فرکی شده و محرم نوید‌کیا هم از چهره‌های مطرح و تاثیرگذار تیمش است و تیم ذوب آهن هم در جدول لیگ به لطف تفاضل گل‌بهتر و با 20 امتیاز در رده سوم و یک پله بالاتر از سپاهان قرار دارد.

دو تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر نتایج متفاوتی گرفتند، ذوب آهن در قم مقابل یک امتیاز از صبا گرفت و سپاهان با استیماچ 2 بر یک تیم نفت را در اصفهان شکست داد تا به این ترتیب دو تیم در لیگ برتر هم امتیاز شوند.

برنده این مسابقه فینالیست جام حذفی خواهد شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی فصل گذشته در جام حذفی قهرمان شده‌اند و شرایط این مسابقه را بهتر از بازیکنان سپاهان می‌دانند. به هر حال اصفهان در فینال جام حذفی یک نماینده خواهد داشت و یک تیم اصفهانی یک پای فینال خواهد بود.

در ذوب آهن بازیکنانی مثل قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده و کاوه رضایی و رشید مظاهری از جمله بازیکنان مطرح و تاثیرگذار محسوب می‌شوند و در تیم سپاهان هم محرم نوید کیا، مهدی شریفی، علی کریمی و هادی عقیلی می‌توانند گره بازی را به سود سپاهان باز کنند.

مسیر ذوب آهن تا رسیدن به نیمه نهایی:

ذوب آهن 2 - بادران تهران صفر/ ذوب آهن یک - گسترش فولاد تبریز صفر/ ذوب آهن 2- پرسپولیس صفر

مسیر سپاهان تا رسیدن به نیمه نهایی:

سپاهان 4- سفیر قزوین صفر/ سپاهان 3 - کارای شیراز یک/ سپاهان 2- راه آهن صفر

برنامه جام حذفی

نیمه نهایی

ذوب آهن – فولاد مبارکه سپاهان - سه شنبه 3 آذر 94 ساعت 14:30-ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

 

یک چهارم نهایی

نفت تهران-استقلال تهران– چهارشنبه 4 آذر 94 ساعت15:20-ورزشگاه تختی تهران


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها