أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۱۷۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۲ آذر ۱۳۹۴
قاضی صلواتی به بابک زنجانی گفت: هشدار می دهم که قبل از صدور حکم دادگاه مبلغ بدهی خود به وزارت نفت پرداخت کنید.
به گزارش پایگاه 598، چهاردهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی و ۲ متهم دیگر پرونده فساد نفتی ساعت ۹ صبح روز دوشنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

یکی از وکلای شرکت نفت در مقابل اظهارات بابک زنجانی در دادگاه گفت: ما نمی توانیم در مقابل دروغ های آقای زنجانی بایستیم و جواب دروغ هایش را ندهیم. پیمانکاران ما مشکل نقدینگی دلار و یورو داشتند. زنجانی مسئولان ما را فریب داد و گفت من بانک دارم و می توانم مطالبات پیمانکاران شما را به یورو و دلار بدهم اما پرداخت نکرد.

در ادامه قاضی صلواتی گفت: آقای زنجانی برای بار آخر به شما هشدار می دهم که قبل از صدور حکم دادگاه مبلغ بدهی خود به وزارت نفت پرداخت کنید و در این خصوص به وکلای داخلی و خارجی خود برای پرداخت بدهی تا پیش از صدور حکم دادگاه اطلاع دهید.

وقتی زنجانی به نماینده دادستان گفت شما مطلع نیستید، قاضی گفت: آقای زنجانی فقط شما درست می گویید؟ نماینده دادستان و وکیل شرکت نفت درست نمی گویند؟ بابک زنجانی در ادامه گفت: همه شما درست می گویید به جز من. نجفی معاون دادستان تهران نیز در ادامه گفت: ۷ جلسه است که همه را نادان و جاهل و ناآگاه به امور بانکی خطاب کرده ای و خودت را عالم می دانی.

این خبر در حال تکمیل است ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها