يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۱۹۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۳ آذر ۱۳۹۴
برخی رسانه‌های غربی و عربی به نقل از صفحه تقلبی یک کارشناس ایرانی اقدام به دروغ پردازی درباره سردار قاسم سلیمانی کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، برخی رسانه‌های غربی و عربی از جمله القدس العربی و العربیه از قول «امیر موسوی» کارشناس مسائل خاورمیانه، اقدام به انتشار خبر مجروح شدن سردار قاسم سلیمانی کرده‌اند، در حالی که این کارشناس در صفحه اصلی خود با اشاره به ساخته شدن صفحات مجازی دروغین به نام وی از سوی معاندان، این خبر را تکذیب کرده است.
 

موسوی در این باره اظهار داشت: این صفحه جعلی توسط فیصل قاسم مجری برنامه الاتجاه المعاکس الجزیره راه اندازی شده و هر از چندی دروغ پردازی‌هایی در آن انجام می‌گیرد.

در همین خصوص نیز «رضا الباشا» خبرنگار المیادین در سوریه این خبر را تکذیب و آن را حاصل ضربات متعدد به تروریست‌ها در سوریه و تلاش برای بازیابی روحیه از دست رفته‌شان عنوان کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها