کد خبر: ۳۵۱۹۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۰۳ آذر ۱۳۹۴
حضرت آیت الله نوری همدانی دریافت دیرکرد را حرام و رباخواری اعلام و از این که در بازار هیچ گونه نظارتی بر قیمت ها وجود ندارد، ابراز تاسف کرد.
به گزارش پایگاه 598، حضرت آیت‌الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار مدیرعامل بانک ملت، با تاکید بر کمک به نیازمندان اظهار داشت: سیستم بانکی باید مردم را مورد توجه و حمایت قرار دهد نه این که تنها یک سری افراد و سازمان های خاص از تسهیلات بهره مند شوند.
 
این مرجع تقلید با انتقاد مجدد از دریافت دیرکرد از سوی بانک ها از مردم، تصریح کرد: بنده در ملاقات های متعددی که با مسؤولان اقتصادی کشور داشته ام نسبت به این مساله هشدار داده ام اما متاسفانه توجهی نشده و نمی شود.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: دریافت دیرکرد حرام و نوعی رباخواری محسوب می شود، متاسفانه این مساله در کشور رایج شده که باید جلوی آن را گرفت.
 
این مرجع تقلید خواستار تدبیر مناسب و چاره اندیشی مسؤولان برای حل این مشکل شد و پیشنهاد کرد که می توان با اخذ وثایق معتبر برای حل این مشکل اقدام کرد و مردمی که تسهیلات دریافت می کنند نیز باید در این زمینه همکاری لازم را با سیستم بانکی داشته باشند.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه وضعیت فعلی اقتصاد کشور را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: سرمایه های مردمی که در اختیار بانک ها قرار می گیرد باید در مسیر تولید، حمایت از صنعت و کشاورزی و ایجاد اشتغال بکار گرفته شود.
 
این مرجع تقلید با انتقاد از عدم نظارت بر قیمت گذاری ها در کشور، گفت: متاسفانه در این زمینه هیچ نظارتی وجود ندارد، قیمت اجناس در شهرها و حتی مغازه ها تفاوت بسیاری دارد و هر کس هرچه دلش می خواهد روی اجناس می کشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
حضرت آیت ا.. کی باید به بازار نظارت کند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
آدم نمی دونه دم خروس رو قبول کنه یا قسم حضرت عباس
حضرات علما وزرای دولت را به حضور می پذیرند خوش و بش می کنند و باب دل دولت تایید می کنند.
در کنار مردم هم از وضع بازار و .... شکایت می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها