يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۰۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۴
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی معمای شاه می گوید: هم اکنون تصویربرداری این سریال در شهرک سینمایی غزالی با حضور بازیگران در حال انجام است.
به گزارش پایگاه 598، علی لدنی تهیه کننده سریال «معمای شاه» در خصوص ادامه روند سریال گفت: در حال حاضر سکانس های زندگی روزمره مردم در کوچه و خیابان در حال ضبط است.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک،  او افزود: زندگی خاندان پهلوی و اتفاقاتی که درون این خانواده رخ می دهد و تا تغییر پادشاهی آن زمان از رضاشاه به محمدرضا و همچنین نمایش رخدادهای خانواده دکتر وزیری، خط اصلی داستان معمای شاه را تشکیل می دهد اما آنچه که در شرایط جامعه و نقش مردم در آن زمان و ارتباطات اجتماعی و سیاسی آنها در قبال حکومت پهلوی رخ می دهد، جز سکانس هایی است که الان در شهرک غزالی در حال فیلمبرداری آن هستیم و محمدرضا شریفی نیا، نرگس محمدی و بهرنگ علوی از جمله بازیگرانی هستند که در حال حاضر مقابل دوربین حاضر شدند.

این تهیه کننده درباره زمان اتمام فیلمبرداری سریال معمای شاه هم گفت: پیش بینی ما این است که تا یکسال دیگر تصویربرداری این مجموعه به پایان می رسد.

لدنی با اشاره به اینکه 25 قسمت از سریال «معمای شاه» به طور کامل آماده است یادآور شد: تعدادی از قسمت های دیگر هم تقریبا آماده است و با جاگذاری سکانس های میانی، آنها نیز آماده پخش خواهد شد.

او از اعزام گروه معمای شاه به کشور فرانسه خبر داد و تصریح کرد: به منظور ضبط سکانس های مربوط به حضور و زندگی فرح دیبا درکشور فرانسه، در آینده گروه تولیدی به همراه بازیگران به این کشور سفر خواهند کرد.

لدنی همچنین گفت: برای فیلمبرداری برخی دیگر از سکانس ها نیز به امید خدا به زودی به شهرهای قم و قزوین خواهیم رفت.

تهیه کننده سریال معمای شاه در پایان اظهار داشت: هم اکنون تیتراژ ابتدایی و پایانی این مجموعه با صدای سالار عقیلی پخش می شود که در قسمت های آینده، تیتراژ ابتدایی این سریال با صدای امیریل ارجمند به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه تلویزیونی معمای شاه به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی هشتاد بازیگر اصلی و ۵۲۰  بازیگر فرعی دارد و بیش از۵۶۰ نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال ۱۳۹۱ تاکنون در ساخت این اثر همکاری دارند. این سریال به ‌مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ همزمان با دوران پهلوی دوم می‌پردازد که جمعه ها ساعت 22 از شبکه یک به روی آنتن می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها