أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۱۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۰۴ آذر ۱۳۹۴
بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی در محور کرمان ـ یزد بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون ۱۷ مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش پایگاه 598، بامداد امروز در کمربندی یزد ـ کرمان در حد فاصل پل خضرآباد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی که از شرق کشور برای عزیمت به کربلای معلی از مسیر یزد عبور می کردند، دچار سانحه شد.

در این تصادف که به علت حرکت اتوبوس با دنده عقب و برخورد با کامیون رخ داد، ۱۷ نفر از ۵۷ مسافر اتوبوس مصدوم شدند.

فرمانده پلیس راه استا یزد درباره این حادثه اظهار داشت: ۱۷ مسافر مصدوم به مراکز درمانی یزد منتقل شدند که برخی از مسافران به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند و بقیه مسافران نیز توسط نیروهای هلال احمر در مکانهای تعیین شده توسط این جمعیت، اسکان داده شدند.

سرهنگ احمد مظفری خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام نیروهای هلال احمر و مراکز درمانی، حال همه مجروحان خوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه جزئیات حادثه در دست بررسی است، افزود: بر اساس نظر اولیه کارشناسان، راننده اتوبوس مقصر اصلی حادثه است اما جزئیات بیشتر در دست بررسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها