کد خبر: ۳۵۲۱۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۰۴ آذر ۱۳۹۴
سردار شادمانی:
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش با هدف آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه تحرکات خود را شروع کرده است، ادامه داد: با شناسایی به موقع نیروهای اطلاعاتی توانستیم داعش و تحرکات آن را از همان ابتدا ابتر کنیم.

به گزارش پایگاه 598، سردار علی شادمانی ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه‎­های شهرستان رزن با بیان اینکه این هنر ایران است که با دشمن در بیرون از خاک کشورمان می­‎جنگد، اظهار کرد: امروز شاهدیم ایران در بیرون از مرزهای جغرافیایی با گروهک تروریستی داعش می‎جنگد که این نشان از قدرت و درایت ایران دارد.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش با هدف آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه تحرکات خود را شروع کرده است، ادامه داد: با شناسایی به موقع نیروهای اطلاعاتی توانستیم داعش و تحرکات آن را از همان ابتدا ابتر کنیم.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، گروهک تروریستی داعش را دارای تفکر افراطی و نشأت گرفته از وهابیت دانست و با اشاره به حمایت آمریکا و غرب از این گروهک ترویستی، تبیین کرد: آمریکا می­‎داند محل دقیق خلیفه داعش کجاست و چه کارهایی انجام می‎دهد.

این مسئول ادامه داد: آمریکا اگر می­‎خواست با گروهک تروریستی داعش مبارزه کند با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارد می‎تواند خلیفه داعش را در پنج دقیقه نابود کند اما نکته مهم اینجاست که آمریکا قصد مبارزه با تروریسم را ندارد.

سردار شادمانی در ادامه گروهک تروریستی داعش را ائتلاف کشورهای غربی ـ صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این گروهک تروریستی با حمایت همه‎جانبه کشورهای غربی به دنبال رواج اسلام‎هراسی است.

وی با اشاره به 11 سپتامبر و ناآرامی­‎های خاورمیانه،­ این موضوع را بهانه‎­ای برای لشکر­کشی کشورهای غربی به خاورمیانه خواند و اظهار کرد: غرب با هدف پیشبرد اهداف سیاسی و تأمین نیازهای مالی، خاورمیانه را با شعار­های دروغین تأمین امنیت و ایجاد دموکراسی مورد هدف خود قرار داده است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح توضیح داد: اگر آمریکا از سالیان گذشته تاکنون با ایران دشمنی کرده و اکنون راهی را پیش گرفته است که بسیار خطرناک‎تر از شیوه‌های قبلی است و آن رخنه در فرهنگ و اعتقادات مردم این کشور است.

وی افزود: آنچه که ما را در خط شهدا نگه داشته، باور و اعتقادات ماست که اکنون دشمن درصدد آسیب زدن به این باور برآمده است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: بعد از برجام غرب به این فکر افتاد که می‎شود بر سر موضوعاتی که مورد اختلاف است با ایران مذاکره کرد و این امر موجب ایجاد دو دیدگاه در بین سیاسیون و نخبگان شد.

وی، دیدگاه اول را استکبارستیزی عنوان کرد و افزود: این دیدگاه معتقد است آمریکا همچنان دشمن است و آن را عامل ناامنی می‎­داند.

سردار شادمانی، دیدگاه دوم را افرادی دانست که معتقدند آمریکا می‎خواهد رفتارش را در منطقه تغییر دهد و می‎­شود با این کشور مذاکره کرد.

وی با بیان اینکه دیدگاه دوم اشتباه است، چراکه غرب به دنبال نفوذ در لایه‎های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور است، عنوان داشت: باید نسبت به دسیسه دشمنان آگاه بود.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تشریح کرد: البته دشمن بداند به هیچ وجه قادر نخواهد بود در لایه‎های امنیتی کشور نفوذ کند، چراکه ایران امنیت خود را برقرار کرده است.

سردار شادمانی در پایان با بیان اینکه باید استقلال ما در اقتصاد حفظ شود، گفت: با ایجاد رابطه و مبادله با دیگر کشورها باید مواظب باشیم که استقلال اقتصادی کشور لطمه نبیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها