يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۱۸۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات برانکو علیه آبی‌پوشان گفت: از برانکو بعید است که این‌گونه اظهارنظر کند.

به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی پس از پیروزی استقلال مقابل نفت در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من باید به شجاعت و تلاشی که بازیکنانم داشتم، به آن‌ها خسته نباشید بگویم. از دقیقه 80 و در طول بازی می‌توانستیم بازی را تمام کنیم اما در شروع نیمه دوم اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم موفق عمل کنیم. جام حذفی جام حساسی است و هر تیمی که اشتباه کند از این جام کنار می‌رود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بچه‌های ما در ادامه جبران کردند و توانستیم با موفقیت این مرحله را پشت سر بگذاریم. بازیکنان ما در ضربات پنالتی و به خصوص دروازه‌بان ما مهدی رحمتی باردیگر نشان داد که بهترین دروازه‌بان ایران است.

مظلومی در واکنش به این سوال که در تونل ورزشگاه درگیری میان مسئولان تیم نفت و استقلال به وجود آمد، گفت: یک سوءتفاهم بود که به وجود آمد. یکی از مربیان ما پس از بازی دستش را به نشانه پیروزی بلند کرد و دوستان ما در تیم نفت تصور کردند که توهینی به آن‌ها صورت گرفته که این گونه نبود و خوشبختانه ختم به خیر شد. این اتفاق بیشتر به خاطر فشار بالا و عصبی بودن دو طرف بود.

مظلومی درباره عملکرد تیم داوری در این بازی گفت: داور کار خودش را انجام داد و زحمت زیادی کشید. به نظرم کارت دومی که به بازیکن ما یعقوب کریمی داد مقداری عجولانه بود زیرا تکل او روی زمین بود. در نهایت به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: بازی سختی در آینده در تبریز با تیم تراکتورسازی داریم و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم عنوان قهرمانی را در جام حذفی به دست آوریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اینکه برانکو سرمربی پرسپولیس عنوان کرده بود که اگر این اشتباهات داوری برای استقلالی‌ها اتفاق می‌افتاد آنها بر سر فدراسیون فوتبال آوار می‌شدند، گفت: درباره این اظهارنظر صحبتی ندارم. اشتباهات داوری گاهی هم به ضرر ما بوده است. از برانکو بعید است که این گونه صحبت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها