يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۱۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۴ آذر ۱۳۹۴
نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آتی آمریکا در سخنانی ضمن انتقاد از سیاست‌های اوباما در برخورد با داعش اظهار داشت ضعف آمریکا موجب حضور مجدد روس‌ها در خاورمیانه شد.

به گزارش پایگاه 598، «جب بوش» نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آتی آمریکا در گفت‌وگو با برنامه «روز جدید» شبکه خبری «سی‌ان‌ان» ضمن اشاره به ترس اوباما در از بین بردن داعش در عراق و سوریه گفت، اوباما رییس جمهوری است که اراده ندارد و روند فعلی کارایی نخواهد داشت.

جب بوش افزود: «این یک تلاش سست است. اگر ما در این زمینه جدی هستیم، نیاز به اتخاذ راهی قوی‌تر است.»

وی با رد ادعای اخیر اوباما در مورد مهار داعش در عراق و سوریه گفت: «رویکرد مهار به داعش انرژی می‌بخشد. نیروهای نظامی ما نباید دیگر با محدودیت مواجه باشند.»

فرماندار سابق ایالت فلوریدا درباره رابطه آمریکا با روسیه در نبرد علیه افراط گرایان افزود: «روسیه در این زمینه متحد ما نیست. ما باید با آن‌ها از موضع قدرت تا موضع ضعف برخورد نماییم. ضعف ما موجب شده تا روس‌ها به سرعت پایگاه نظامی در سوریه  بسازند. ضعف ما موجب شد تا روس‌ها ورود مجددی به خاورمیانه داشته باشند.»

نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آتی آمریکا در خاتمه گفت: «یک مطلبی را که  ما از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه  یاد گرفتیم این است که وی زمانی که ضعفی را تشخیص می‌دهد از آن بهره‌برداری می‌کند.  روسیه زمانی می‌تواند متحد ما باشد که از  اتحاد با ایران و روسیه دست بکشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها