يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۲۰۲
زمان انتشار: ۰۱:۵۹     ۰۵ آذر ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال نفت گفت: نمی‌دانم صالح وسط ماجرا وقتی نفراتی مثل نوازی و دین‌محمدی حضور دارند، چه می‌‌گوید، گویا از مریخ درون باشگاه استقلال افتاده است!

به گزارش پایگاه 598، علی چینی مربی تیم نفت بعد از اتفاقاتی که پس از بازی رخ داد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این از نظر حرفه‌ای درست نیست که مربی تیم حریف بازیکن ما را کنار بکشد و صحبت‌هایی که اصلاً جنبه فنی ندارد و حاشیه‌ای است مطرح کند.

وی افزود: البته آقای صالح هنوز خیلی زود است تا این مسائل را متوجه شود، این حرکت دست او در آخر بازی را من اصلاً به عنوان یک استقلالی نمی‌پسندم و به نوعی او به ما توهین کرد. باید بگویم شخصیت و شعور اصلاً ربطی به تحصیلات ندارد.

چینی درباره اینکه دلیل حضورش پشت رختکن تیم فوتبال استقلال چه بود، گفت: من فقط گفتم برای چه این کار را انجام داده و آقای مظلومی به من گفت که ایشان اشتباه کرده است و این صحبت‌های مظلومی برای من کافی بود. ما یک خانواده هستیم و اگر هر تیمی ببرد، هم خوشحال می شویم و هم ناراحت. اگر نفت در این بازی پیروز می‌شد ما خوشحال می‌شدیم و از باخت استقلال ناراحت، الان هم که نفت باخته است ما ناراحتیم اما از بعد استقلال خوشحالیم.

چینی ادامه داد: معلوم نیست آقای صالح از مریخ آمده و درون باشگاه استقلال افتاده است. نمی‌دانم این آقا وسط ماجرا چه می‌گوید وقتی نفراتی مثل نوازی، دین‌محمدی و ... روی نیمکت استقلال حضور دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها