يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۲۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۰۵ آذر ۱۳۹۴
تظاهرات هایی در چند شهر آمریکا در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس آمریکا منتشر شده و پلیس نیویورک، ده ها نفر از معترضان را دستگیر کرده است.

به گزارش پایگاه 598، گزارش ها از آمریکا از برگزاری تظاهرات هایی در چندین شهر آمریکا در اعتراض به نژادپرستی و رفتار خشونت آمیز پلیس حکایت دارد.

شبکه خبری راشاتودی بامداد پنجشنبه گزارش داد پلیس نیویورک چندین نفر از تظاهرات کنندگان در این نیویورک که برای اعلام همبستگی با تظاهرات کنندگان شیکاگو و میناپولیس تجمع کرده بودند را دستگیر کرده است.

اوضاع در شیکاگو از شب گذشته متشنج و ناآرام است. پلیس، بامداد چهارشنبه ویدئویی دلخراش از شلیک 16 گلوله در اکتبر سال 2014 به یک نوجوان سیاه پوست 17 ساله منتشر کرد.

در میناپولیس، تظاهرات کنندگان خواستار انتشار ویدئوی کشته شدن سیاه پوست دیگری هستند که در حالی که به دستانش دستبند زده شده بود، کشته شده است. پلیس تا کنون در برابر این مطالبه مردمی مقاومت کرده است.

راشاتودی، بامداد پنجشنبه همچنین گزارش داده پلیس نیویورک ده ها نفر از تظاهرات کنندگان را دستگیر کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها