أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۳۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۵ آذر ۱۳۹۴
معاون کنسولگری وزارت امور خارجه:
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: ورود بدون ویزا به کشور عراق مجازات سنگین تا شش سال حبس دارد.
به گزارش پایگاه 598، حسن قشقاوی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه، مراسم اربعین حسینی را حرکت عظیم و خاص خواند و اظهار کرد: در مانور اربعین حسینی نه میزبان و نه میهمان مشخص نیست و این اتفاق بسیار نادر است.
 
وی بر لزوم تشریح اتفاقات رخ داده شده در مراسم اربعین به تمام جهان تأکید و عنوان کرد: به اعتقاد من، این اتفاق عظیم که در آن ابعاد مادی لحاظ نشده را باید به تمام مردم جهان با دعوت از توریست‌ها شناساند و عمق ارادت مردم را معرفی کرد.
 
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه بر روان و بی مشکل بودن تردد زائران اربعین حسینی تأکید کرد و افزود: تنها مشکل موجود مربوط به افرادی است که بدون تکمیل مدارک به مرز مراجعه می‌کنند درحالی‌که هیچ راهی برای خروج آنها وجود ندارد.
 
قشقاوی تصریح کرد: به علت فراهم نبودن امکانات صدور ویزا در مرز، مراجعه‌کنندگان به زحمت افتاده و مجبورند به محلی دورتر از مرز مراجعه کنند.
 
وی با بیان اینکه صدور ویزا در اختیار کشور ایران نیست، متذکر شد: تصمیم‌گیری درباره ویزا با حاکمیت ما نیست بلکه در اختیار عراق است و طرف عراقی به ما تأکید می‌کند که حتی یک نفر حق گذر بدون ویزا ندارد.
 
قشقاوی تأکید کرد: افرادی که بدون گذرنامه وارد کشور عراق می‌شوند باید انتظار مجازات سنگین تا حد شش سال حبس را نیز داشته باشند.
منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها