أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۳۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۵ آذر ۱۳۹۴
امام جمعه مشهد مقدس در دیدار با هیئت فرهنگی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: امروز دفاع و حمایت از حزب‌الله لبنان نه‌فقط یک تکلیف اعتقادی و دینی بلکه ضرورتی ملی است.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله علم الهدی در دیدار با هیئت فرهنگی حزب الله با اشاره به نقش بی‌بدیل حزب‌الله لبنان در معادلات منطقه گفت: امروز دعا برای حزب الله و دفاع از آن ها نه‌فقط یک تکلیف اعتقادی و دینی که یک ضرورت ملی  است چراکه حزب‌الله یکی از ارکان قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی و ضامن امنیت ملی ما در مقابله با گروهک‌های تکفیری است.
 
آیت‌الله علم الهدی با تأکید بر ماهیت ملکوتی و الهی موفقیت‌های مجاهدین مقاومت اسلامی افزود: در طول نیم‌قرنی که از نهضت  امام خمینی(ره) می‌گذرد در مقاطع مختلف بر ما به‌صورت تجربی و عملی آشکار شد که هر جا اخلاص و قصد قربت خصوصاً در مسئولان و خواص وجود داشت کارها پیش رفت و هرکجا نفع پرستی  و منافع شخصی و جناحی و گروهی پیش آمد خسارت وارد شد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر در سیاست خارجی و داخلی اتکا و امید ما از باری‌تعالی به سمت دیگری منحرف شود خسارات بزرگی پیش خواهد آمد و آبرو و عزت انقلاب اسلامی به خطر خواهد افتاد.
 
امام‌جمعه مشهد همچنین با تجلیل از نقش مؤثر رهبری حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله را یک موهبت الهی و برکت برای امت اسلامی و شیعیان جهان دانست و گفت: ما در جوار مضجع منور رضوی برای همه مجاهدان مقاومت و شخص سید حسن نصرالله دعا می‌کنیم.
 
گفتنی است در این دیدار همچنین شیخ علی ظاهر و جمعی از مدیران ارشد فرهنگی و تبلیغاتی حزب‌الله لبنان در این دیدار در خصوص اقدامات فرهنگی گزارشی ارایه کردند.
 
هیئت بلندپایه فرهنگی حزب‌الله لبنان همچنین در این سفربا وحید جلیلی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره عمار ظرفیت‌های همکاری متقابل را بررسی می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها