أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۳۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۵ آذر ۱۳۹۴
بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای انتفاضه قدس تا امروز (پنجاه و هفتمین روز) به 100 تن رسید.
به گزارش پایگاه 598، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) به شهر «قطنه» (واقع در شمال غرب قدس) به سمت «یحیی طه» جوان فلسطینی تیراندازی کردند و وی را به شهادت رساندند.
 
بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، وزارت بهداشت فلسطین دیروز از شهادت 99 تن از جمله 4 زن و 22 کودک خبر داده بود و با شهادت فلسطینی مذکور، این تعداد به 100 نفر رسید.
 
جرقه‌های اولیه این قیام با یورش مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و توهین به مقدسات فلسطینی آغاز شد اما از اول اکتبر رسما آغاز انتفاضه سوم فلسطین اعلام شد.
 
فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری و قدس اشغالی که در تحریم تسلیحاتی به سر می‌برند با ابزاری ساده از جمله چاقوی آشپزخانه اقدام به انجام عملیات استشهادی می‌کنند و اینگونه اعتراض خود را نشان می‌دهند.
 
تا کنون 23 اسرائیلی در این انتفاضه کشته و بیش از 200 تن دیگر زخمی شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها