أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۳۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۴
رئیس‌جمهور ترکیه دو روز پس از سرنگون کردن جنگنده روسی در آسمان شمال غرب سوریه، اعلام کرد، کشورش از روسیه عذرخواهی نمی‌کند.

به گزارش پایگاه 598، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه امروز در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی.ان.ان»، اعلام کرد که کشورش از روسیه به دلیل ساقط کردن جنگنده «سوخو-24» عذرخواهی نمی‌کند.

ولادیمیر پوتین امروز پنجشنبه گفته بود که سرنگونی هواپیما خنجرزدن از پشت بود و مسکو هنوز عذرخواهی روشنی از طرف ترکیه نشنیده است.

اردوغان به سی‌ان‌ان تاکید کرد که روسیه است که به دلیل نقض حریم هوایی ترکیه باید از آنکارا عذرخواهی کند.

وی در پاسخ به سوال مجری سی‌ان‌ان درباره اینکه ایا ترکیه به خاطر سرنگون کردن سوخو ۲۴ عذرخواهی می‌کند، گفت: «فکر می‌کنم یک طرف وجود دارد که باید عذرخواهی کند و آن طرف ما نیستیم. آنهایی که حریم هوایی ما را نقض کردند باید عذرخواهی کنند».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها