يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۳۹۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۰۶ آذر ۱۳۹۴
حاج محمد رکن‌آبادی پدر مرحوم غضنفر اصل رکن‌آبادی، دیپلمات جان باخنه در فاجعه منا گفت: دکتر رکن‌آبادی یک دیپلمات بسیجی و ممتاز بود که تمام هدفش خدمت به جمهوری اسلامی ایران بود.
به گزارش پایگاه 598، حاج محمد رکن‌آبادی صبح امروز در حاشیه مراسم استقبال رسمی از پیکر مرحوم غضنفر اصل رکن‌آبادی که در فاجعه منا جان خود را از دست داد،‌گفت: دکتر رکن‌آبادی یک دیپلمات بسیجی و ممتاز بود که هدفش پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود.
 
وی با بیان اینکه فرزندم برای خدا کار می‌کرد،‌ گفت: فرزند عزیز من، یوسف گمگشته من فرزند انقلاب بود، برای انقلاب موثر بود و موقعی که ایشان به عنوان سفیر ایران در لبنان مشغول به فعالیت بودند دبیرکل حزب‌الله لبنان به ایشان لقب بسیجی ممتاز را داد و گفت شما شیر بیشه ایران هستید.
 
پدر مرحوم رکن‌آبادی با بیان اینکه تمام تلاش پسرم خدمت صادقانه بود، افزود: من از عملکرد فرزندم خوشحال و سربلند هستم. البته حضور او برای جمهوری اسلامی ایران لازم بود و خیلی زود به درجه شهادت رسید.
 
وی در پاسخ به این سوال که پیامش به عربستان سعودی چیست، گفت: آنها به ما ستم کردند، آنها نامسلمان هستند و چرا عزیزان ما را اینطوری از بین بردند. آنها اشتباه کردند و ان‌شاءالله خداوند انتقام عزیزان ما را از آنها بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها