أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۴۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
روز سوم و پایانی رقابت‌های جایزه بزرگ جودو کره جنوبی با حذف دومین نماینده کشورمان همراه بود. خبرگزاری فارس: دومین نماینده جودوی ایران هم حذف شد

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، در ادامه این مسابقات که به میزبانی کره جنوبی در جزیره جیجو جریان دارد جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم دور نخست "کلمنت دلورت" از فرانسه را در وقت‌های اضافه با ضربه فنی شکست داد و راهی دور دوم شد. 

محجوب در این مرحله مقابل "المر گاسیموف" نفر دوم رنکینگ جهانی از آذربایجان رفت و در فاصله 14 ثانیه به پایان وقت قانونی مبارزه با ضربه فنی بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت. 

روز گذشته هم سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم بعد از دو پیروزی مقابل حریفانی از فیجی و سوئد، دور سوم به نماینده روسیه باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها