أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۴۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک مرز مهران سنگین اما روان است.
به گزارش پایگاه 598، سردار موسی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: افزایش 49 درصدی تردد خودرو ها در 24 ساعت گذشته ایلام ثبت شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه تردد خودرو ها در مسیر ایلام به مهران طی 24 ساعت گذشته 49 درصد افزایش یافته است، از رانندگانی که به سمت مرز بین‌المللی مهران در حرکتند خواست با احتیاط و بدون عجله و شتاب رانندگی کنند.

امیری اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم تردد زائران به سمت مرز مهران، ترافیک در همه جاده‌های استان ایلام منتهی به این مرز سنگین است.

وی افزود: در 2 روز گذشته شاهد ترافیک سنگین اما روان در جاده ایلام - مهران بودیم که در برخی مواقع موجب کندی تردد خودروها بود ضمن اینکه حجم زیاد خودروها ترافیک سنگینی نیز در مبادی ورودی شهر مهران ایجاد کرده است.

امیری تاکید کرد: پلیس راهور در قالب قرارگاه ترافیکی اربعین، ساز و کارهای لازم برای افزایش ایمنی و ساماندهی ترددها، سازماندهی پارکینگ‌ها و فراهم کردن امکان انتقال زائران از پارکینگ‌ها به پایانه مرزی مهران را انجام داده است.

وی گفت: با توجه به افزایش ترددها در جاده ایلام به مهران از رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی درخواست داریم بدون عجله رانندگی کرده و در صورت خستگی رانندگی نکنند چون ممکن است این عامل باعث افزایش خطر تصادف برای خود و دیگران شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها