أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۴۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
انتخاب های عجیب و غریب و حیرت انگیز در کمیته داوران تمامی ندارد و جدیدترین نمونه های آنها در چینش داوران هفته سیزدهم دیده می شود.
به گزارش پایگاه 598، یک سایت هواداری باشگاه پرسپولیس در اعتراض به انتخاب داوری ها برای بازی های پیش رو در لیگ برتر نوشت: اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی روز گذشته اعلام شد که نام محمدرضا اکبریان برای قضاوت مسابقه پرسپولیس و نفت و علیرضا فغانی برای بازی استقلال و سایپا اعلام شد.

 

نکته جالب این است که هردوی این داوران سابقه محرومیت در فصل جاری به دلیل اشتباهات، محرومیت هایی را داشته اند با این تفاوت که یکی به ضرر پرسپولیس سوت زده و دیگری به نفع استقلال.

 

محمدرضا اکبریان همان داوری است که در فصل جاری یک پنالتی اشتباه برای استقلال برای استقلال اهواز روی خسرو حیدری اعلام کرد در حالی که این خسرو بود که خطا کرده بود. یک بازیکن استقلال اهواز هم به اشتباه اخراج کرد و گل دوم استقلال هم با وجود خطای واضح عمران زاده روی دروازه بان حریف مردود اعلام نکرد. او فصل قبل هم با اخراج عجیب پیام صادقیان برابر فولاد خوزستان باعث شد هافبک طراح پرسپولیس 13 هفته از رقابت های لیگ برتر محروم شود.

 

بد نیست بدانید که هر دوی این مسابقات و اشتباهات رخ داده در آن یعنی بازی های پرسپولیس - ذوب آهن و استقلال - استقلال اهواز در یک هفته و هفته چهارم لیگ برتر اتفاق افتاده است. در همان هفته بود که فغانی هم فستیوال اشتباهات داوری علیه پرسپولیس برابر ذوب آهن را به راه انداخت و شکست شاگردان برانکو را رقم زد و 4 هفته محروم شد حالا به عنوان داور بازی استقلال انتخاب شده است

 

اگر از تمام اشتباهات و مسابقات فصل بگذریم و فقط سه امتیاز یک مسابقه استقلال برابر استقلال اهواز را از مجموع امتیازات این تیم کسر کنیم آبی ها صدر جدول را از دست خواهند داد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها